💬
Logga in
Fuska.se

gömd pokèmon?

25 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
hur lär man sig blidskrifter :cry:
läs manualen som medföljer spelet

Eller här. Klicka på "Braille Guide(PNG)".

9 Jan 2004
Nivå 1 · Novis

Den har jag slängt :cry: :cry: :cry:

Nivå 9 · Veteranfuskare

Hur kommer man förbi strömarna vid öster om Slateport City som bara gör så man åker tillbaka?

Nivå 5 · Fuskare

När du har kommit till en av Regitrios medlemmarnas grotta du vet så ser du ju en skrift, Men i alla fall, Om du vill öppna den där gången så ska du göra så här!

Regice: Kolla på skriften i 2 eller 5 minuter!

Regirock: Gå mot skriften och gå 2 steg mot höger och sen 2 steg neråt och sen tror jag du ska använda dig så öppnas gången!

Registeel: Gå i mitten av grottan och använd fly så öppnas gången!

Nivå 9 · Veteranfuskare

Okej men jag kan inte hitta några grottor måste man göra något eller? jag har både Relichanth och Vailord så något bode men ju göra.

Nivå 4 · Lärling

Det finns en grotta längst ner i öknen (regirock), en längst ner till vänster i det ständigt regnande området (registeel) och en grotta i vattnet nordväst om Dewford (regiice) (inte granite cave). För att öppna dom ska man gå till grottan under vattnet mitt i strömmarna och göra dig vid den första stora texten rakt in så att det öppnas en dörr. Gå in genom dörren och rakt fram till den största texten mitt i grottan. Ha relicanth först och wailord sist (kan va tvärtom, minns inte riktigt) och tryck på A så att du läser texten. Nu öppnas dörrarna in till ruinerna där Regitrio finns.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in