hur gör jag så att man kan ladda ner spel på min sida jag har bara populous nu för det är bara en fil som man behöver men hur ska man göra med andra spel???
Freewebs
Hulk746
epaaj
Nivå 6 · Fuskare
precis som med den innan. är det flera filer kan det vara bra att zippa dem, då tar de mider plats och är lättare att ladda ner och upp.hur gör jag så att man kan ladda ner spel på min sida jag har bara populous nu för det är bara en fil som man behöver men hur ska man göra med andra spel???
Hulk746
men man kan ju inte zippa mappar
epaaj
Nivå 6 · Fuskare
jo, det är bara att zippa allt :Pmen man kan ju inte zippa mappar
DanniQ
Nivå 7 · Fuskare
Hur zippar man något?
epaaj
Nivå 6 · Fuskare
man använder nåt zip program som tex winzip. man packar då ihop filer till en fil(blir som en mapp) och de tar lite mindre plats ;)Hur zippar man något?
Hulk746
men om man lägger mappar där i så kommer bara filerna i mapparna
Laithean
Nivå 4 · Lärling
Tänkte sätta ut RPG Maker Xp på min sida mend et går inte plats att kunna få uppd en på freewebs
epaaj
Nivå 6 · Fuskare
nä, mapparna hänger med men om man när man ska unzippa filerna tar dem och drar till mappen de ska hänger inte mapparna med. men om man envänder funktionen extract eller nåt liknande så följer mappar och filer med och lägger sig precis som när man zippade dem ;)men om man lägger mappar där i så kommer bara filerna i mapparna
Hulk746
thx