💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp med Epona på OOT!!!!!

15 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Hur får man Epona och Eponas song???

Ja måste verkligen veta det!!

Nivå 5 · Fuskare

Eponas song får du när du är liten och visar Ocarinan för tjejen som matar Epona då, Epona får man när man är stor, man ska ha någon ridtävling men jag kan inte heller få den! :(

Nivå 9 · Veteranfuskare

du ska först lära dig eponas song...sen när du blivit stor så ska du till Lon-Lon ranch och spela eponas song..då kommer Epona...sen rider du på Epona och pratar med Ingo (han som är elak)...om du pratar med honom 2 ggr kommer han att utmana dig på ett lopp för 10 rupees eller annars var det gratis..sen när du vinner loppet (använd 5 morötter eller 6 sen väntar du tills alla kommer tillbaka sen tar du 6 morötter till osv.) så ska du hoppa över stängslet som Ingo stängt...sen kan du använda Epona över hela Hyrule

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #4

vad menar du med ge morötter... hur får man de??

Nivå 5 · Fuskare

Om man klarar 50sek ska man ju få något, och jag klarade 49sek men hon säger bara att det är något för tungt och att hon ska ge det i huset. Hon ger mig inget ju! :(

18 Dec 2003
Nivå 9 · Veteranfuskare

du får bara en kossa som ger dig mjölk om du spelar eponas song...

Nivå 1 · Novis
vad menar du med ge morötter... hur får man de??

morrötterna får du när du har hästen man ger dom till epona så hon springer snabbare.

Nivå 9 · Veteranfuskare

de är 8 eller 10 st som kommer fram när man rider på honom

3 Jan 2004
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

det är faktisk 6 stycken, dom kommer tillbaka efter ett tag, det är bäst att anvaända alla utom 1 och låta ladda upp, så har man 1 i reserv om man skulle behöva snabbrush

Nivå 9 · Veteranfuskare

jag brukar spara 2 st....

4 Jan 2004
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #11

jaja!! men i ZTWW till GC får man väll OOT OOT:MQ

och TWW????

Nivå 9 · Veteranfuskare

ja...om man köper Limited edition...men åter till Epona tråden och inte nåt snack om Gc

jag brukar spara 2 st....

mm, jag med ibland det behövs när man race:ar för att få kon i Links hus

Nivå 9 · Veteranfuskare

mmm...det var väl under 50 sek man måste få...jag fick precis 50:00 en gång och då fick jag den inte

jag fick 49 på första försöker :), man borde ju få nåt annat än en ko!

5 Jan 2004
Nivå 9 · Veteranfuskare

jag fick 47 första gången

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in