Dom nyaste Mac datorerna är bättre än dom PC:arna från -00 och -01 och -02. Mac klarar väl spel lika bra som PC om man har en bra Mac. Det finns skit Mackar oxå, ingeting för mig. Lirar Battlefield på Mac.
Någon som lirar Macintosh här? Självklart!
finns det på mac bryckar inte kålla för jag har en ganska dålig mac G-4 bara typ 400 mgz :(
Aha, Imac skall det vara!
eller en g5 a haha :)
Grizzly päron har du battlefield på Mac :1_o:
skriver bla bla bla
Dom nyaste Mac datorerna är bättre än dom PC:arna från -00 och -01 och -02. Mac klarar väl spel lika bra som PC om man har en bra Mac. Det finns skit Mackar oxå, ingeting för mig. Lirar Battlefield på Mac.
realcs_2 skriver
mac suger helt klart.
varför du realcs_2 dom är ju snabar och bätre i grafik och så alla som gör filmer arbetar oftast på mac och mac har ganska många spel nu :)
var i sverige kan man köpa macspel? jag hittar bara amerikanska sidor
webbhallen.se trorsidanva så :)
mac är sämst klart.
håller inte me
på alla spel står det och jag citerar
TILL MAC FUNGARAR INTA DETTA SPEL FÖR ATT DEN ÄR SEG!!!!!!!!! :P
ps jag hittade bara 20 spel till mac så den suger inte den är bara seg,knäpp,cp, :wacko: och DÅLIG!!! :angry:
Precis
pc äger ut mac på allt!!!!!
ja totalt
www.aspyr.comdet finns många fler än 20 spel, här finns blandannat spel till mac:på alla spel står det och jag citerar
TILL MAC FUNGARAR INTA DETTA SPEL FÖR ATT DEN ÄR SEG!!!!!!!!! :P
ps jag hittade bara 20 spel till mac så den suger inte den är bara seg,knäpp,cp, :wacko: och DÅLIG!!! :angry:
nu börjar det likna spam eller, och jag vet jättemånga bra sidor till macspel :)
Jag hittar på apple-shop i Örkeljunga men tyvärr ingen hemsida..
Jag har varit där ett fler tal gånger och slösat pengar på UNDERBARA mac spel.
mac verkar ju ha lika grymma spel som på pc! jag hade helt fel förut...sry... :unsure:
det gör inget, bara gött att få lite fler macgillare
hehe, jag kommer nog inte att köpa mac (jag fick min xp för nån månad sen bara) och jag gillar ju mest dataspel inte att göra bilder och sånt, men jag har alltid trott att mac var en seg föråldrad skitmaskin som nästan ingen har nu för tiden... men nu vet jag vad den igentligen e! :D