Hoppa till innehåll

Bråk?


-MGS-
 Dela

Rekommendera inlägg

(0013 @ 07/11-2004 21:45:42)

Förra veckan (innan lovet) när jag var vid slöjden så gick 3 st 7:or bredvid mig. Jag kännde mig ganska hotad av en konstigt anledning. När jag tittade ner så kom det en kille bakifrån och knuffade mig.

 

 

Dock så fick jag ner en lät så han inte kunde röra sig. Sen började man tänka på dom andra.  :o  Sen knäade en mig. Lärarn kom och avbröt allt. När det började bli kul. :rolleyes:

 

 

 

 

 

Till frågan: Blir ni ofta spöad? Eller är ni spöarna?

 

Jag tillhör spöarna isåfall  :kung:

Haha hotad av 7:or...

En tjej i 7:an kalalde mig bög för att hennes kille i åttan hade armen på min axel sen har itne 7:orna gjort mej nåt onte

Men jag brukar slåså med Blondie de tär kul :)

HAHAHA! Du behöver verkligen gå i skolan !!! Lär dig stava Din mellanstadie elev!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 86
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

idag var de snöbolls krig en kasta en snöboll rakt i ögat

då blev jag arg och drag honom ashård i håret medans ja hoppa upp på honom, mula honom och slog den jäveln ashårt på ryggen

 

ja slåss inte ofta(typ en gång om året minst).men när puckon hoppar på mej,cp-barn kollar mej elaka saker eller när hela världen bara vill j*vlas med mej då rycker ja såklart in med både en höger och en vänster,en spark här och en magpumpning där och så vidare :rambo:

 

men va inte rädd för mej,jag följer bara min inre instinkt

 

 

 

K.K. Slayer

Fighting 4-ever

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

idag var de snöbolls krig en kasta en snöboll rakt i ögat

då blev jag arg och drag honom ashård i håret medans ja hoppa upp på honom, mula honom och slog den jäveln ashårt på ryggen

 

ja slåss inte ofta(typ en gång om året minst).men när puckon hoppar på mej,cp-barn kollar mej elaka saker eller när hela världen bara vill j*vlas med mej då rycker ja såklart in med både en höger och en vänster,en spark här och en magpumpning där och så vidare :rambo:

 

men va inte rädd för mej,jag följer bara min inre instinkt

 

 

 

K.K. Slayer

Fighting 4-ever

LÖL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Fuel @ 18/11-2004 20:34:44)
(0013 @ 07/11-2004 21:45:42)

Förra veckan (innan lovet) när jag var vid slöjden så gick 3 st 7:or bredvid mig. Jag kännde mig ganska hotad av en konstigt anledning. När jag tittade ner så kom det en kille bakifrån och knuffade mig.

 

 

Dock så fick jag ner en lät så han inte kunde röra sig. Sen började man tänka på dom andra.  :o  Sen knäade en mig. Lärarn kom och avbröt allt. När det började bli kul. :rolleyes:

 

 

 

 

 

Till frågan: Blir ni ofta spöad? Eller är ni spöarna?

 

Jag tillhör spöarna isåfall  :kung:

Haha hotad av 7:or...

En tjej i 7:an kalalde mig bög för att hennes kille i åttan hade armen på min axel sen har itne 7:orna gjort mej nåt onte

Men jag brukar slåså med Blondie de tär kul :)

HAHAHA! Du behöver verkligen gå i skolan !!! Lär dig stava Din mellanstadie elev!

Va inte så kaxig jiddra inte <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det blev också en massa snöbolls krig och bråk jag gjorde en stor snö boll så bärde jag den på min kompis och kasta den på han han blev typ begravd i snön så håller han min kompis så hoppar jag på honom och mular honom

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star
(0012 @ 17/11-2004 23:48:56)

jag och min kompis slåss jämt och är arga på varandra i typ 30 sek efter åt.... min kompi e 2m och väger 97 kilo och tränar på gym 2 dar i veckan... jeg e ca 1,65 och väger 63 kilo ändå tar jag han jämt...

Du och han är övervikt men vem bryr sig.Min bror tränar 2 gånger kickboxning eller 3 och 2 gånger gym 71 kilo han kom 1:a i kampsports tunering i 70 kilo klassen hans motståndare den sista va 19 år och min bror är 15.

du, att gå i gym e inte allt, du vet.. <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spöare: Nej, Igentligen inte

Spöad: HA HA HA!!!!!!

 

 

Jag är ingen spöare igentligen men om någon ger sig på mig så spöar jag dom....... Så jag spöar bara om nån ger sig på mig.....

 

Så en kort sammanfattning

 

Spöare: ja, Men bara om nån ger sig på mig

Spöad: Aldrig...

Redigerat av Orzon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag blir ofta spöad och snödöpt bara fö att jag muckar med dom för att dom e så kaxiga <_<

 

en kompis till mej brukar snödöpa alla han kommer på men en dag så sa Roger (en lärare) att om han gör det en gång till så skickade han 9:ans killar på han (han går i 7:an)

men lyssnade han ..... nej då han snödöpte en kille i min klass som sa åt 9:ans killar så han kommer att snödöpas imorgon av 9:ans killar (dom ser fram emot det) :lol:

rätt åt han :P :P :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En gång blev det så råka skjuta bollen hårt på min kompis så fick han damp han bara retades så Blev jag het :evil: Fick utbrott så så sprang jag på honom med full kraft han ramlade så slängde han en planka fegt <_< Så sprang jag och mina kompisar efter Jag ropade Counter-terrorist anfaller Terrorist attack Go ,Go , Go, !

Counter-Strike beroende?

 

Engång det gick 4 Nior bakom mig.

En ba , kolla snor ungen vi spöar han

sen dom ba brjade putte på mig, sen slänge dom en snöboll och mullademig så jag stannade till sen sprang jag efter dom sen ja ba hade 2ispärlor och dunkade i 2avdoms huvud som bråkade <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Golden Star @ 20/11-2004 15:53:52)
(0012 @ 17/11-2004 23:48:56)

jag och min kompis slåss jämt och är arga på varandra i typ 30 sek efter åt.... min kompi e 2m och väger 97 kilo och tränar på gym 2 dar i veckan... jeg e ca 1,65 och väger 63 kilo ändå tar jag han jämt...

Du och han är övervikt men vem bryr sig.Min bror tränar 2 gånger kickboxning eller 3 och 2 gånger gym 71 kilo han kom 1:a i kampsports tunering i 70 kilo klassen hans motståndare den sista va 19 år och min bror är 15.

du, att gå i gym e inte allt, du vet.. <_<

Ja jag vet muskler väger mycket man är inte övervikt om man har mycket fett i sig och man väger mycket.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star
(0012 @ 22/11-2004 00:17:20)
(Golden Star @ 20/11-2004 15:53:52)
(0012 @ 17/11-2004 23:48:56)

jag och min kompis slåss jämt och är arga på varandra i typ 30 sek efter åt.... min kompi e 2m och väger 97 kilo och tränar på gym 2 dar i veckan... jeg e ca 1,65 och väger 63 kilo ändå tar jag han jämt...

Du och han är övervikt men vem bryr sig.Min bror tränar 2 gånger kickboxning eller 3 och 2 gånger gym 71 kilo han kom 1:a i kampsports tunering i 70 kilo klassen hans motståndare den sista va 19 år och min bror är 15.

du, att gå i gym e inte allt, du vet.. <_<

Ja jag vet muskler väger mycket man är inte övervikt om man har mycket fett i sig och man väger mycket.

jag menar inte dt, utan att man tränar så många gånger i gym eller vad dt kan va, e inte så stor sak.. <_< :bah:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...