💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp

6 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

jag klarar inte denna..fattar inte hur man skall döda huvudet?? Skall man slå på det med svärdet?? Kommer juj å biter mejj all the time:(

Nivå 0 · Nykomling

Enligt en guide jag kollade i, ska du bara slå honom med svärdet (inte på huvudet) och sen rikta solljus mot honom med spegelskölden tills han dör.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

mmmmm men va ngn som sa att jag skulle slå på huvudet...men det verkar ju omöjligt:( Kanske får prova det andra då

Nivå 0 · Nykomling

mmmmm men va ngn som sa att jag skulle slå på huvudet...men det verkar ju omöjligt:( Kanske får prova det andra då

Det var jag som sa att du KANSKE skulle slå på huvudet. Men det var nog fel. ;)
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

aha..okejj:o) ja det va ju ett tag sedan jag va här inne å kollade nu så. jag skall alltså döda han stora som jag dödade de små eller???

Nivå 0 · Nykomling

aha..okejj:o) ja det va ju ett tag sedan jag va här inne å kollade nu så. jag skall alltså döda han stora som jag dödade de små eller???

Ja, enligt guiden är det så.
15 Nov 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7

:D Nu har jag klarat han :D :D :D Va super enkelt bara man slängde 15 bomber på honom eller ngt och sedan elda på han med hjälp av skölden:D Nu är jag i Stone Tower å har lite problem...se min andra trååååååååd! tack för all hjälp :meddum:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in