Jag har en fin pik på gång, men jag har redan vart med en sådan diskution. jag håller tyst... försöker...
Någon Mer Som Har Skitväder?
jag har soligt och det är dåligt för då får inte jag spela!
inte alls >_>(Mirohiru Ayugai @ 13/11-2004 20:14:58)inte universum
jo universum... kommer bli samma sak som bigbang fast tvärt om <_<
och det blir så varmt att alla isberg uppe i norr smälter.. och det kan göra så golfströmmen vänder håll ;)
lol tror du på big bang? :lol:
tror du på gud lr 0013??(0013 @ 14/11-2004 16:23:55)(Mirohiru Ayugai @ 13/11-2004 20:14:58)inte universum
jo universum... kommer bli samma sak som bigbang fast tvärt om <_<
och det blir så varmt att alla isberg uppe i norr smälter.. och det kan göra så golfströmmen vänder håll ;)
inte alls >_>
lol tror du på big bang? :lol:
0013 är ju väldigt religiös!
Gud skapade världen på 6 dagar. Och på den sjunde dagen stoppade han upp den i r****. Och därför är världen som den är...
Jag har hört att det ska komma snö på torsdag...yup.. hoppas det blir en bra vinter så jag kan åka snowboard i backen^^
Nej ingen snö!!!! :cry:
Varför inte?
kallt
ja snö!
Då slipper man solen >_>
Skönt
0013: det en utesluter inte det andra... sol och snö... vidrigt...
vil ha mulet utan regn... <_<
vill att regnet bara ska ösa ner.. mysigast då :D
bara på sommarn... på hösten och vintern ska det snöstorma
tycker inte om november.dåligt väder,månan före jul.usch
vi har snö
Då lär det dra ner till Ume inom kort. :(vi har snö
Japp... månaden innan jul är inge kul... lärarna lägger all prov nu!!! Sen så finns det absolut inget som händer i November!!tycker inte om november.dåligt väder,månan före jul.usch
Ena dan är det 15 grader, nästa är det -1... hur går det ihop? STHLM hade tom åska i måndags... konstigt väder...
Vår höst kom nästan redan i våras. Det regnade och stormade i genomsnitt varje dag. Nu är det nästan ännu värre..
tada. Första snön i Göteborg har kommit! Det ligger ett 0,5-1cm tjockt lager. Tyvärr så övergör snön i regn. :( :angry:
jag vet om den...Jag har en fin pik på gång, men jag har redan vart med en sådan diskution. jag håller tyst... försöker...
men lite onödigt att börja bråka med mig på vad jag sa om vädret!! <_< <_<