💬
Logga in
Fuska.se

Någon Mer Som Har Skitväder?

113 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

snö!! typ 2 decimeter, idag var det tyvärr +1 ute... så det var ju en del snö innanför kläderna

Nivå 11 · Veteranfuskare

Slask, regn och kallt som s*tan.

Nivå 2 · Novis

vi har minus 23 idag så det är ju kallt och vi har snö och en 25 meter lång inkana som går nästan rakt ner.

Idag var det 3 decimeter hög snö ungefär. Det var 17 minus på morgonen.

vi hade 25 på morgonen! ;P så: Pilutta er!

27 Nov 2004
Nivå 7 · Fuskare

3 decimeter snö här :lol:

25grader kallt

och snön är kramsnö ;)

Nivå 3 · Lärling

Samma här.

28 Nov 2004
Nivå 5 · Fuskare

hur kan det vara kramsnö om det är minus 25 grader?

Det ska vara plus grader där är då det är kram snö

Nivå 5 · Fuskare

ja precis.. därför blev jag lite fundersam

30 Nov 2004

För vintern så sjunger jag: I don't wanna miss a thing!

3 Dec 2004
Nivå 4 · Lärling

Då Ger jag dig en fin juldikt som handlar om tomtenissar. Har du läst om "10 små negerpojkar"? ... likt en skållad mandel, hans skin faller av.

I STHLM får vi se upp för flygande istappar och snöras. Hur ska vi vara förberedda på en halvmeter snö på mindre än en vecka? Jo, vi ber till gudarna. Nu har det vart plusgrader, snart är våren här!!

4 Dec 2004
Nivå 11 · Veteranfuskare

Goosh.

Här är det regn, blåst och en sket kallt, sen gör det inte saken bättre att gatorna domineras av slask.

Skit tråkigt.

Då Ger jag dig en fin juldikt som handlar om tomtenissar. Har du läst om "10 små negerpojkar"? ... likt en skållad mandel, hans skin faller av.

I STHLM får vi se upp för flygande istappar och snöras. Hur ska vi vara förberedda på en halvmeter snö på mindre än en vecka? Jo, vi ber till gudarna. Nu har det vart plusgrader, snart är våren här!!

Ja jag har läst den faktist. Och även om det är plusgrader så är det ett tag till. ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in