snö!! typ 2 decimeter, idag var det tyvärr +1 ute... så det var ju en del snö innanför kläderna
Någon Mer Som Har Skitväder?
Slask, regn och kallt som s*tan.
vi har minus 23 idag så det är ju kallt och vi har snö och en 25 meter lång inkana som går nästan rakt ner.
Idag var det 3 decimeter hög snö ungefär. Det var 17 minus på morgonen.
vi hade 25 på morgonen! ;P så: Pilutta er!
3 decimeter snö här :lol:
25grader kallt
och snön är kramsnö ;)
Samma här.
hur kan det vara kramsnö om det är minus 25 grader?
Det ska vara plus grader där är då det är kram snö
ja precis.. därför blev jag lite fundersam
För vintern så sjunger jag: I don't wanna miss a thing!
Då Ger jag dig en fin juldikt som handlar om tomtenissar. Har du läst om "10 små negerpojkar"? ... likt en skållad mandel, hans skin faller av.
I STHLM får vi se upp för flygande istappar och snöras. Hur ska vi vara förberedda på en halvmeter snö på mindre än en vecka? Jo, vi ber till gudarna. Nu har det vart plusgrader, snart är våren här!!
Goosh.
Här är det regn, blåst och en sket kallt, sen gör det inte saken bättre att gatorna domineras av slask.
Skit tråkigt.
Ja jag har läst den faktist. Och även om det är plusgrader så är det ett tag till. ;)Då Ger jag dig en fin juldikt som handlar om tomtenissar. Har du läst om "10 små negerpojkar"? ... likt en skållad mandel, hans skin faller av.
I STHLM får vi se upp för flygande istappar och snöras. Hur ska vi vara förberedda på en halvmeter snö på mindre än en vecka? Jo, vi ber till gudarna. Nu har det vart plusgrader, snart är våren här!!