💬
Logga in
Fuska.se

Hur Spelar Man Två På San Andreas

16 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

hur spelar man två på grand theft auto det står på fodralet att det ska gå??? :student:

Nivå 4 · Lärling

Jo, när du fått din flickvänn, kan du spel två spelare när hon är hemma, då finns det en ikon utanför dörren, som ser ut som två röda streckgubbar.. Där kan du spela tvåspelare. Även på rampages kan du spela tvåspelare. Och andra sidouppdrag..

12 Nov 2004
Nivå 0 · Nykomling

Man behöver inte skaffa flickvän för att kunna köra två player man kan göra de i idlewood istället från allra första början

Jo, när du fått din flickvänn, kan du spel två spelare när hon är hemma, då finns det en ikon utanför dörren, som ser ut som två röda streckgubbar.. Där kan du spela tvåspelare. Även på rampages kan du spela tvåspelare. Och andra sidouppdrag..

kul :)

fast jag kan bara göra dt när jag e hos min kusin gillar oxå gta! :student:

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #5

jäkla grymt är det sant????????????

hur är det då spelar man samtidigt?????????? :lol:

Nivå 1 · Novis

Skit kul jag å min syrra lr brorsa brukar köra 2 och ena skuter ena kör inte enklare en så är det!!! :)

e dt hos flickvännen?

13 Nov 2004
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #8

men hur är bilde är den delad eller????????? kan man köra uppdrag om man spelar två?????????????????????????? :blink:

Nivå 3 · Lärling

nej, jag tror inte det

nä bara vid rampages

Nivå 5 · Fuskare

free roam across the city..

va?vad menar du?

14 Nov 2004
Nivå 4 · Lärling

Man behöver inte skaffa flickvän för att kunna köra två player man kan göra de i idlewood istället från allra första början

Det var just det jag sa, att man kunde göra det vid rampages också, jag sa däremot att man kunde göra det utanför flickvännens hus, också..

Shark: han menar typ, skulle jag tro: Fri omkring strövning genom staden..

Nivå 5 · Fuskare

exakt.. så står det då man tar vissa multiplayer "saker"

så då ska man bara köra genom staden och den andra skjuter?

Nivå 5 · Fuskare

du kan göra vad du vill.. utom uppdrag...

coolt, ska pröva det när jag kan..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in