Hoppa till innehåll

Gråsklippare?

Gäst virrs

Rekommendera inlägg

Asså gräsklipparen e ju värdelös har jag nu lagt märke till:P finns ju inget att göa med den... vad e den bra för då?

Redigerat av virrs
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 73
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ähum, som den besserwisser jag kan vara så måste jag medge att du skriver för snabbt, då du skrev fel i meningen, "I varje stad ska de va" ! :rolleyes: Höhö!

På landsbygden sa jag, och du frågar om det är vid varje stad.. Landsbygden är landsbygden, och den finns mellan städerna, och ja, vid husen.. (Hus med gräsmattor såklart)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

Ähum, som den besserwisser jag kan vara så måste jag medge att du skriver för snabbt, då du skrev fel i meningen, "I varje stad ska de va" ! :rolleyes: Höhö!

På landsbygden sa jag, och du frågar om det är vid varje stad.. Landsbygden är landsbygden, och den finns mellan städerna, och ja, vid husen.. (Hus med gräsmattor såklart)

oj förlåt...

men kan du ge ex i los santos området?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skicka PM... Det är onödigt att gå vidare om det, du kan tex skriva alla frågor i ett inlägg... I stället för att göra det till en lång "chattning".. Jag svarar på detta sedan får du bannamej skicka PM :P

Den närmaste byn ute på landsbygden är Dillimore, sedan är det Blue berry, och sedan Palamino Creek.. Sedan har vi även Angel Pine längst ner åt vänster. Alla dessa är byar på landsbygden i närheten av Los Santos (Förutom Angel Pine, som ligger ganska långt bort), och i de flesta byar finns det säkert gräsklippare ;)

Och det med besserwisser, jag skojade, alltså var jag inte seriös.. (bara så du vet Hajen)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

ok dt gö inget :P :)

men jag ska kolla!

och jag skulle göra en tråd med alla mina frågor men jag glömmer alltid dem när jag skriver frågorna :P :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...