Tycker ni att jag ska chippa mitt ps2. Jamenar de kan ju gå sönder å så, e det stor risk?
Ps: har det nya lilla
Tycker ni att jag ska chippa mitt ps2. Jamenar de kan ju gå sönder å så, e det stor risk?
Jag har hört att man inte kan chippa de nya versionerna ps2
Jo det kan maan ;)Jag har hört att man inte kan chippa de nya versionerna ps2
jag tycker du ska vänta tills grantin gått ut!Tycker ni att jag ska chippa mitt ps2. Jamenar de kan ju gå sönder å så, e det stor risk?
för mig kostade det 1300
jag har den nyaste. vill ochkså chippa. man vad är skillnaden????????????
Jag har chippat mitt, fast det är trasigt! <_< :angry:
Jag ska lämna det på lagning.
PS. 2 års garanti på mitt! :)
Jag har det gamla PS2 jag funderar ochså på att chippa kan någon tipsa om hur mycket det kostar och vem man ska prata med
700kr, lödning+hjälp. :student:Jag har det gamla PS2 jag funderar ochså på att chippa kan någon tipsa om hur mycket det kostar och vem man ska prata med
de är bara ett löda det själv.(har jag gort)
Korten är faktist ganska tåliga tror jag.
chippa inte
varför inte??
Jag har inte chippat
Varför ska man inte chippa?
Jag tycker samma sak, vänta tills garantin har gått ut för om något skulle hända med det. :visslar:(Kekko @ 13/11-2004 09:53:03)Tycker ni att jag ska chippa mitt ps2. Jamenar de kan ju gå sönder å så, e det stor risk?
jag tycker du ska vänta tills grantin gått ut!
:gitarr: Jag chippade mitt på DVD - norden för 601 kr.Jag har det gamla PS2 jag funderar ochså på att chippa kan någon tipsa om hur mycket det kostar och vem man ska prata med
på dvd-norden, fick du chippet och installationen för 601??
Någon som vet något annat bra ställe??
Om du har chippat ditt så finns det ingen garanti kvar.Jag har chippat mitt, fast det är trasigt! <_< :angry:
Jag ska lämna det på lagning.
PS. 2 års garanti på mitt! :)
var ligger DVD-norden?(susanne @ 25/11-2004 15:38:57)Jag har det gamla PS2 jag funderar ochså på att chippa kan någon tipsa om hur mycket det kostar och vem man ska prata med
:gitarr: Jag chippade mitt på DVD - norden för 601 kr.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in