vadå.. det finns ju inga ålar i zelda ju... ljug inte!
Ocarina of Time
Jag ljuger inte, den va avlång och va lite brun på sidan, jag låvar
jo det gör du, jag vet det bättre än dig!! så sluta prata om det mer!
jag vet att den finns men jag har ingen bevis på att den finns och du har inget bevis på att den itne finns så det är 50% att den finns och 50% att den inte finns!!!!
om du spelat majoras mask och har vart i pinnacle rocks så ser du ålar som gömt zora ägg..det är klart att det finns ålar i zelda då!!!
ja har hört talas om den dära ålen, den heter hylian eel, elle nått sånt, å de e den tyngsta fisken man kan få upp i fishpound, fast då måste man använda sinking lure, ja har oxå använt den, man får den precis som pokemon sa på förra sidan!
om du spelat majoras mask och har vart i pinnacle rocks så ser du ålar som gömt zora ägg..det är klart att det finns ålar i zelda då!!!
men jag menar ålar i fishing pond i OOT!!
Det kan va stingers han pratar om!! de där rockorna som flyger!! dom är små ålar och sen blir dom flygande rockor när man kommer nära dem!
men jag menar ålar i fishing pond i OOT!!
Klart det finns!
Efter som det finns ett nytt napp så borde finnas mycket mer!
Ska man spela länge men när man är liten hur fångar man tyngre fiskar än 10 punds då?
Och jag har härt att det finns ett fusk så man kan ha två sköldar hur är det?
jag var stor och fiskade med det andra betet, jag låvar, sen såg jag den ålen som jag aldrig fiskade :(
vadå för andra bete??? finns det nåt sånt och hur får man det??
Det finns säkert en ål i fishing pond, har för mej att det var en ål där en gång, men jag vet inte, och är det så viktigt om den är där eller ej? Den stora fiskern jag fick en gång intresserar mej mer =)
vadå för andra bete??? finns det nåt sånt och hur får man det??
man hittar andra betet på den stocken som är i vattnet som man kan stå på, det var där jag hitta den
till banjo kazooie:
vadå.. det finns ju inga ålar i zelda ju... ljug inte!
du skrev ju "i Zelda"
men jag mena ju i fishing pond som jag skrev!
aja...men det finns ändå en i fishing pond...men man behöver inte sinking lure...vet inte ens om den finns...men ålen är jag 100% säker på att jag såg i fishing pond
det finns sinking lure på stocken precis som Snake_bite- sa men den kan också finas vid den lila bäken
men vad har alla för rekord fisk på oot då?? min är på 20 pounds
det finns sinking lure på stocken precis som Snake_bite- sa men den kan också finas vid den lila bäkenmen vad har alla för rekord fisk på oot då?? min är på 20 pounds
mitt rekord är 20 pounds, f ast jag använde det andra betet
det finns sinking lure på stocken precis som Snake_bite- sa men den kan också finas vid den lila bäkenmen vad har alla för rekord fisk på oot då?? min är på 20 pounds
När du va liten?
Aja vad har man fisken till?
När du va liten?
Aja vad har man fisken till?
jag var stor och fiskade
fisken ska man ge till killen som står vid dörren och han kommer ge dig pris
mina pris som jag har fått
en hjärt del
guld skalet
pengar