jag har kommit till en dörr där man stoppar den där stenen och så har ja varit i den där dimmiga byn men inget händer vad ska jag göra !!!
Hjälp mig i starfox adv....
de räcker me en tråd
Hjälp i fox? det kunde du sagt i början!!! :|
Jag Ändrar!....
Har du klarat både testen än. Eller har du tagit Krazoa Spiriten?jag har kommit till en dörr där man stoppar den där stenen och så har ja varit i den där dimmiga byn men inget händer vad ska jag göra !!!
JAG har kommit till lava templet och stoppat lavastenen i en dörr och bakom dörren fick jag en uppgradering till staven. Och så har jag varit i den där dimmiga byn och hittat tre träklossar (eller mer eller mindre) och stoppat dom i hålen ! jag har ingen krazoa spirit !!!
---------------------- VAD ska jag göra------------------------------------
---------------------------------------------------
HO HO HO Merry Christmas :new_xmas:
då bröt mot någon lag för -:dubbel post:-Du där SAMUS! Jag har inte heller MARIO KART DUBLE DASH!
Jo.. du ska leta reda på den där snubben som är någon stans där i byn.. kommer inte ihåg vad han heter.... och sen så ska du få Test av han.... som du måste klara... jag berättar mer när du har klarat testen... Den där gubben är han som tror att du snodde någon slags sten.. som var varm...
Nu pratar jag inte med Metroid... men jag behöver också hjälp. men hur ser snubben i byn ut...
Det är en gammal Lightfoot---!
vad är en light-foot?
En sådan Dinosaurie, som du släppte lös när du var uppe i Fortress och tog andra spellstone, tror jag... men du ser när du kommer till den.
Bli inte stressad... men hur ser dinosaurien ut...? :?
Den är gammal och grön, och den står bland tre andra dinosaurier. Har du spelet?
eeh... såklart jag har spelet, Metroid är min brorsa. :D
Jaha, men hur kunde då båda var inne samtidigt förut?? Men hur som helst, är det någon som behöver hjälp?eeh... såklart jag har spelet, Metroid är min brorsa. :D
du vet den där stenen som pratar i Light foot village. jag har bara en påse som rymmer 50 scaraber. hur får man tag i en som rymmer 60 scaraber. för stenen vill ha det.? :?
Då kan du inte gå dit, för du måste ju lämna en Krazoa spirit i Krazoa Temple, för när du har lämnat Krazoa Spirit i Krazoa temple så får du en 100 scarabs-påse. Lycka till!
vars får man tag i krazoa spirits? :|