jawee Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 jag har nu kommit till wrong side of the tracks uppdraget, det när man ska köra crossen bredvid tåget och skjuta ner dom som står på loket, men det kvittar hur länge jag kör längstfram så kan inte Big Smoke skjuta ner dom. Hur gjorde ni? har försökt ett 2 siffrigt antal ggr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 det uppdraget är ganska svårt men kör bara på dom små grusvägarna brevid så klarar du det tillslut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 dt e inte svårt!! du ska bara köra bredvid tåget(inte för när för då skjuter BS bara på tåget!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Jätte enkelt.. Du åker helt enkelt en bit ifrån tåget, men ändå jämsides med det.. Då kan Big Smoke skjuta ner dem.. Det händer ofta tt han missar, men det är bara att bita ihop, till slut träffar han dem.. Tänk också på hur fort du kör, om du kör fortare än tåget kanske inte Big Smoke hinner skjuta ner en, för att de går för fort.. Försök hålla en likadan hastighet som tåget har.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 dt va ju lättare uppdrag en den första! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Jag hade också problem med det, men till slut klarade jag det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 uppdragen går att klara, fast att de e svåra i början :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Mmm, vissa får man försöka ett par gånger... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 hur långt har du kommit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Jag?? Jag har iaf kommit till San Fierro, och har klarat 30% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 vilket uppdrag e du på då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Golden Star och Simpsons: Detta är ingen chatt. Nu behöver inte gå off-topic för att fråga varandra hur långt ni har kommit. Detta kan resultera i en varning om det upprepas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg