GAAHHH
Det går ju inte på legendry ;)
GAAHHH
Det går ju inte på legendry ;)
Jag har inte kört på Legendary men det värkar jätte svårt :unsure:
SäkertHheehe jaag klaaradee ut halo2 på samma dag som den kom ut!!! haha på Heroic B) :D :lol:
det tog en dag för mig att klara utt det :kung: men jag spelaju från ca 13:37-ca 02:24
Själv satsar jag inte på att klara ut det snabbt, Jag kör igenom banorna långsamt och njuter av spelet
ja skrattar åt alla som inte klarat det på legendary :P
det måste man ju göra.. hört alla som säger att det e as svårt..
men första banan är svårast på hela spelet :rambo:
ja skrattar åt alla som inte klarat det på legendary :P
det måste man ju göra.. hört alla som säger att det e as svårt..
men första banan är svårast på hela spelet :rambo:
Själv håller jag med Elite_Commander jag njuter också av spelet.
Man verkligen känner storyn om man kör spelet sakta. Ta film-banan Armory, i slutet av den så ser man några Dropship och ett stort Home-Ship som åker mot Covenants skepp. Jag sitter och tänker ca. 1-2 min. på bara det!
Vissa vill väll klara det snabbt för att få ett nytt spel så fort som möjligt :P.
[EDIT] bajsKorv Lagg
Eller kunna skryta om det som Mantis t.ex i sånna här ämnen.
2 banor kvar på Legendary nu ;)
Duktigt
Du har man spelat det på legendary(som jag :) Sen kör man det på easy och springer igenom striderna så kan man klara det på 2 tim(NesseN @ 15/11-2004 19:24:57)Har haft det Fredag-Måndag, har spelat totalt 3 gånger, ungefär 2 timmar varje gång.
Har du spelat det 3 ggr eller har du spelat igenom det 3 ggr? Det är omöjligt att spela igenom det på 2 timmar.
Låser man upp något speciellt om man klarar allt alltså på alla nivåerna?
jag o en kompis testade det där "scarab gun" fusket (finns på fuskavdelningen), klarade det på första försöket, så så svårt e de inte.. och j*vlar va fett. nån annan som tagit del av detta massmördar vapen? :D
↗ till inläggetHur ser man hur många barnor det är kvar?2 banor kvar på Legendary nu ;)
Eller är det när det blir vitt på tv?
Vitt på tv:n?Om han är på legendary vet han ju vilken bana är på eftersom han redan har klarat det en gång :).
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in