vad är big och vanlig mushroom
Mushroom
undrar jag också...
det är små och stora svampar
var får man dom och vad använder man dom til :meddum: :angry:det är små och stora svampar
aha tack nu vet jag det är pokemon som man kan fånga och vad man använder dom till är att utplåna pokemon värden ne man ska väl träna den så den blir bra
vad fasen menar du tror du det är nån sorts pokemon eller :meddum: :bah:aha tack nu vet jag det är pokemon som man kan fånga och vad man använder dom till är att utplåna pokemon värden ne man ska väl träna den så den blir bra
Det är svampar, de ska man ge till en gubbe i ett hus på 2:a ön så kan han lära en pokemon attacker som den har glömt, en move_tutor alltså :kung: :gitarr:
men var hittar man dom
D e d jag inte vet
tyvärr :( :(
jag skämtade bara(mew @ 15/11-2004 14:45:52)aha tack nu vet jag det är pokemon som man kan fånga och vad man använder dom till är att utplåna pokemon värden ne man ska väl träna den så den blir bra
vad fasen menar du tror du det är nån sorts pokemon eller :meddum: :bah:
okej(Danne159 @ 15/11-2004 15:57:17)(mew @ 15/11-2004 14:45:52)aha tack nu vet jag det är pokemon som man kan fånga och vad man använder dom till är att utplåna pokemon värden ne man ska väl träna den så den blir bra
vad fasen menar du tror du det är nån sorts pokemon eller :meddum: :bah:
jag skämtade bara
men någon som vet var man får dem?
jaa jag vet ibland så håller paras oc hparasect dom när man fångar dom:D
thanks jacx
Vassegoo
men vart är den där gubben då?
i ett hus på tredje ön ?men vart är den där gubben då?
Var det inte första?