da Lina Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 (redigerat) Har kommit in i Stone Tower och gått in i dörren till vänster! Där är det fyra knappar men jag kan ju bara stå på tre utan dem eftersom han där träskfiguren är för lätt! Man måste dock hålla ner alla fyra knappar för att ta sejj in i nästa rum! HJÄÄÄLP!!! Grejjat runt i en evighet :angry: Redigerat 15 November 2004 av da Lina Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Titta noga så ser du att det finns en spricka i en vägg. Där ska du bomba. Innanför finns stora lådor. Ha sönder dem så ser du små lådor bakom. Ta en av dem och ställ på en switch. Resten av switcharna ska du spela Elegy of Emptiness på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 15 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 ÅÅÅkejjj...tack till tusen:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 va? jag har klarat det utan lådor... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 16 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Nu har det uppstått ett nytt problem...jag har tagit mejj in i nästa rum samt bombat i golvet där så en ljusstråle kommer till våningen under...bränt bort blocket där å hämtat kartan! Men va skall jag göra NU???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 va, vad menar du, förklara bättre! du ska nog använda spegelskölden o lysa på nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 16 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Nu har jag löst det...men kommit till ett NYTT problem...*suprise* Nu har jag fått första nyckeln men vet inte hur jag skall få den andra...och när får man sakerna som är upp och ner:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 va? jag har klarat det utan lådor... Du minns fel. Det GÅR inte att klara det utan lådor. För att få andra nyckeln gör man så här: I rummet där du fick den första nyckeln, gå ut igen genom hålet och gå in genom den låsta dörren. Simma genom vattnet som zora tills du stöter på en hand. Låt dig fångas av den, så kastar den upp dig på en plattform där du hittar en kista med en nyckel i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 17 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 har ett nytt problem nu...kolla under tråden: mera miniboss Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Kommer inte ihåg så bra men jag tror jag klarade rummet utan lådor. En av knapparna är ju mittemot gallret, så jag var Goron-Link och ställde mig på knappen nära gallret som stängs och sen rulla jag ut snabbt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 18 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Då jag spelar bossen på stone tower så tar min energi slut hela tiden...jobbigt det ju:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 det finns mana som bossen tappar heller i de gröna vaserna ialla fall så skulle du klarat dit första prob utan låder du kunde kopierat link också hahaha =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg