Backspace Skrivet 19 December 2003 Rapport Skrivet 19 December 2003 Om man köper en ny titel som kostar 10000! Finns den alltid kvar då eller försvinner den när man kommer upp i den nivå som man egentligen borde få en ny titel? Och en till sak! Även om man inte har köpt en titel som alltid syns, Kommer då inte den nya titeln inte heller synas? Förstår ni vad jag menar eller? Jag hoppas det! Själv sparar jag ihop till en sån! Citera
Gäst Tobbis Skrivet 20 December 2003 Rapport Skrivet 20 December 2003 den finns kvar.. vad jag vet.... Citera
FireFly Skrivet 20 December 2003 Rapport Skrivet 20 December 2003 Om du menar att om man köper titel så försvinner ranken, man kan inte ha båda samtidigt. Eller jag kanske missförstod dig... Citera
Backspace Skrivet 20 December 2003 Författare Rapport Skrivet 20 December 2003 Om du menar att om man köper titel så försvinner ranken, man kan inte ha båda samtidigt. Eller jag kanske missförstod dig... Nej då! Nu har jag fått mitt svar av er två! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.