💬
Logga in
Fuska.se

Vad Gör Ni På Fritiden?

14 svar · startad

vad gör ni då???själv tränar jag moutain bike med min cykelglubb eller så åker jag båt med pappa!!

(fler borde gå på mountain bike!!) :D :D

Senast ändrad:

Jag spelar fotboll och baseball...

Skitaball...

E Det balla att åka mmountenbike?

skriv så att jag förstår!!

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

spelar inte på datorn,ja spelar på gamecuben <_<

ialla fall så brukar ja gå till gameshop och spela Mortal Kombat 3 på arcade me min kompis(inga pengar slössade,den är på free play)

19 Nov 2004
Nivå 0 · Nykomling

hm... svår fråga nu när man inte får svara data... men jag är med min lilla ninis (på bilden till vänster) och om jag haft en häst hade jag ridit dagarna i ända... men nu när jag inte har en häst så är jag med kaninen, spelar tvärflöjt, läser serier och lyssnar på musik. :rolleyes:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag spelar faktikst inte så mycket dator, har mycket läxor etc. Men när jag får ledig tid så sitter jag och slö surfar på internet.. ^_^

Nivå 7 · Fuskare

Hm, jag:

* Lyssnar på musik

* Läser serier

* Spelar på gamecube

* Ritar

* Annat som roar mig ex. Tv.

Nivå 2 · Novis

brukar gå ut med min brorsas hund, kolla på film eller träna fotboll

Nivå 5 · Fuskare

Hmm... Prata med Sakue, gå ut med hunden(=_=) Se på anime, läsa manga o.O Och massor av andra saker XD

Läsa, Musica, Skriva berättelse/dikt, slöa framför tv:n, titta på film, äta, sova :zzz: eller nåt annat...

Hm, jag:

* Lyssnar på musik

* Läser serier

* Spelar på gamecube

* Ritar

* Annat som roar mig ex. Tv.

Du kan väl inte spela på gamecuben :P
Nivå 10 · Veteranfuskare

spela bandy se på tv och va med kompisar

Nivå 7 · Fuskare

0012: har man donkey konga så ska väl det gå... fast jag slår ju inte på gamecubet...

Nivå 3 · Lärling

ofta men går på mountain bike då :P

ja är mest ute på internet kollar på film lyssnar på musik :gitarr: eller e med kompisar

20 Nov 2004
Nivå 4 · Lärling

Hmm... brukar repa med bandet på måndagar och onsdagar, lira trummor, lyssna på musik, läsa manga, lajva, se på tv, sitta barnvakt, tjäna pengar, spendera pengar... va på fuska, va på helgon, mobba skaldjur, äta lera, hoppa fallskärm, rensa ogräs... (ta bort dem 4:a sista....)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in