Gäst Golden Star Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 jag har en trådlös mus från Trus som heter Ami mouse 250S Cordless.jag har instellerat den o allt, men det går inte! :angry: den funkar inte.datan skriver att den funkar o allt e perfekt, men dt e dt inte. jag sticker in den i en PS/2 uttag, som det står. vad ska jag göra?o varför funkar dt inte? :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
indigo Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 har du kollat bateriet för på min mus så moste man sätta den i laddaren annars så funkar den inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Förmodligen finns en lite knapp på undersidan av musen som heter connect, tryck på den så bör det funka, funkar det inte så kanske det finns en likadan knapp på mottagaren, prova den också isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Det är en av anledningarna varför man inte kör med trådlöst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Förmodligen finns en lite knapp på undersidan av musen som heter connect, tryck på den så bör det funka, funkar det inte så kanske det finns en likadan knapp på mottagaren, prova den också isåfall dt finns ingen sån knapp.. :( :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Läs instruktionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 ja men... dt e dt första som man tänker på.. förresten finns ingen handbok till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 tryck på båda knapparna samma gång så gjorde jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Vi har en trådlös mus,den är det inget fel på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 tryck på båda knapparna samma gång så gjorde jag vilka knappar??? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 (Golden Star @ 01/12-2004 12:56:46) tryck på båda knapparna samma gång så gjorde jag vilka knappar??? <_< tryck på knapparna på mottagaren ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 (data-typen @ 01/12-2004 14:39:18) (Golden Star @ 01/12-2004 12:56:46) tryck på båda knapparna samma gång så gjorde jag vilka knappar??? <_< tryck på knapparna på mottagaren ;) men jag säger ju att dt inte finns nån knapp på den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.