💬
Logga in
Fuska.se

Paper Mario2

13 svar · startad

Trådstartare #1

längtar till jul,tror jag ska få paper mario2 då och jag undrar,är det bättre än 1:an.(har ettan och tycker att det är det bästa n64-spelen jag har)

Hej!

24 Nov 2004

ja önska det,jag fick det när jag fyllde år

Hej!

Väldigt onödigt inlägg "Hej!" <_<

Ja tycker Paper Mario 2 värkar jätte bra

a jag tycker 2:an e bättre än 1:an men 2:an har bara 7 chapter så de e inte så långt

jag tycker 2:an är bättre än 1:an :cool:

25 Nov 2004

Jag tycker 2:an är mycket bättre än 1:an Det är mycket bättre grafik :student: :gitarr:

Jag tycker 2:an är mycket bättre än 1:an Det är mycket bättre grafik :student: :gitarr:

tsssssss <_< kanske beror på att ettan kom till n64 så de tär vell klart att det har sämre grafik så man kan nog inte dömma spel på det

sättet

Tvåan är bättre än ettan, ja.

Jag har inte men ajg har spelat det hos en kompis

Ja detta verkar kul.Och kommer nog få väldigt bra betyg i bl.a speltidningar.

26 Nov 2004
(mr_onkel @ 25/11-2004 19:28:13)

Jag tycker 2:an är mycket bättre än 1:an  Det är mycket bättre grafik  :student:  :gitarr:

tsssssss <_< kanske beror på att ettan kom till n64 så de tär vell klart att det har sämre grafik så man kan nog inte dömma spel på det

sättet

Faktiskt inte MR.Onkel.Grafiken är identisk.Förrutom upplösningen och färgerna är ljus år bättre..
(Urbans filt @ 26/11-2004 14:24:46)
(mr_onkel @ 25/11-2004 19:28:13)

Jag tycker 2:an är mycket bättre än 1:an  Det är mycket bättre grafik  :student:  :gitarr:

sättet

Faktiskt inte MR.Onkel.Grafiken är identisk.Förrutom upplösningen och färgerna är ljus år bättre..

Ja dvs tvåan har bättre grafik än ettan eftersom n64as grafikkort och processor är betydligt sämre en gc:s och ett spel utan grafiska förbättringar till en nyare konsoll skulle inte sälja så bra om det hade samma grafik som det förra spelet hade som kom till en äldre konsoll alltså n64
27 Nov 2004

Hej!

en gång till och du får en varning. :angry:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in