Wizzer Skrivet 26 November 2004 Rapport Skrivet 26 November 2004 Tycker ni att ja ska köpa en Hårdisk eller Dvd-brännare? Citera
epaaj Skrivet 26 November 2004 Rapport Skrivet 26 November 2004 Tycker ni att ja ska köpa en Hårdisk eller Dvd-brännare? HDD eller DVD-brännare? det är typ två helt olika grejer. ska du spara massor med saker är hårddisk bäst. ska du spara saker och ta med till kompisar eller bränna film och musik är väl DVD-brännare bäst. det beror på vad du behöver ha. Citera
Wizzer Skrivet 26 November 2004 Författare Rapport Skrivet 26 November 2004 Ja ska antagligen köpa båda men villket av dom ska jag köpa först? Villket är efektivast? Citera
epaaj Skrivet 26 November 2004 Rapport Skrivet 26 November 2004 Ja ska antagligen köpa båda men villket av dom ska jag köpa först? Villket är efektivast? det beror ju på vad du ska ha dem till. börjar du fp ont om plats på din HDD är det kanske smart att köpa en ny HDD ganska snart. om det inte är brått så kan du ju alltid köpa DVD-brännaren först. Citera
Oden Skrivet 26 November 2004 Rapport Skrivet 26 November 2004 Ska du köpa en båt eller bil? Du måste precisera mer vad du ska ha grejorna till. Om du ska tanka ner mycket dvdr filmer bör du köpa dvd brännare annars borde du sattsa på seagate 200 GB 7200 rpm:are eller en maxtor av motsvarande. Citera
pollenallergi Skrivet 27 November 2004 Rapport Skrivet 27 November 2004 Helt klart en fet hård disk.. En dvd brännare kan komma senare. Citera
Thunder Skrivet 27 November 2004 Rapport Skrivet 27 November 2004 Hårddisk tycker jag Det kan du ha nytta med längre! Citera
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 27 November 2004 Rapport Skrivet 27 November 2004 100 gb Hårddisk är väl bra, men om du är en som laddar ner DVD filmer och vill bränna dom till DVD så bprde du väl ha DVD brännare ;) Citera
Offline Skrivet 28 November 2004 Rapport Skrivet 28 November 2004 köp en 120 GB HDD..oden, visst e det bra med en 200 GB hårdisk men dom havererar lätt om man inte har bra kylning.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.