Wizzer Skrivet 26 November 2004 Rapport Skrivet 26 November 2004 Tex. villken konsoll har bäst grafik/ bäst spel osv.?
Gäst abu Skrivet 26 November 2004 Rapport Skrivet 26 November 2004 Gamecube har en otrolig teknad grafik på the legend om zelda wind waker, på andra spel kan dom misslyckas ibland. Men gamecube är ett skojjsit spel
epaaj Skrivet 26 November 2004 Rapport Skrivet 26 November 2004 Tex. villken konsoll har bäst grafik/ bäst spel osv.? PS2 tycker jag är riktigt bra. Fin grafik (kanske kan leta reda på exakt info om hur bra den är) de vanligast konsollerna nuförtiden är väl PS2, GC och X-Box och de är ganska lika grafikmessigt. själv tycker jag, precis som Haddi sa, att GC har väldigt "tecknad" stil på sina spel men det borde gå att göra "normal". X-Box och PS2 (har bara testat X-Box en gång) har ganska lika grafik, jag ser inget srörre skilnad.PS2 har en massa roliga spel. klarar både gamla ps1 spel som ps2 spel. kan läsa dvd, musik cd (cd, cd-r, cdrw) (tror det var alla). (hoppas att det inte blir en massa inlägg nu om: "PS2 suger köp GC" och tvärtom)
Ozoon Skrivet 26 November 2004 Rapport Skrivet 26 November 2004 Nej, det ska inte bli en fanboy tråd. Konsollerna har ju lite olika utbud i spelen, Xbox har ganska mycket action och rally, ps2 har lite mer "konstiga" spel och bra plattformsspel och RPGn Gamecube vet jag inte om man kan säga genre på spelen, men dom spelen är lite annorlunda, men kul som s*tan.
pollenallergi Skrivet 26 November 2004 Rapport Skrivet 26 November 2004 Ozoon: Håller med, det blir mest fanboy vs fanboy. Alla konsoller som finns ute just nu är alla über bra, och har olika spelutbud. Själv föredrar jag GC för att jag gillar Nintendo, men även Xbox och PS2an p.g.a deras spelutbud.. :P Man kan väl säga att jag är ngt av en allätare >=)
Nyllet Skrivet 26 November 2004 Rapport Skrivet 26 November 2004 Jag tycker GC ;) men alla har bra spel så det är väl upp till en själv att välja lyssna på vad ozoon sa om spelen :D
(=Sonic=Master=) Skrivet 26 November 2004 Rapport Skrivet 26 November 2004 (redigerat) själv har jag gamecube.... men ifal man ska köpa en konsol nu så ska det vara xbox tycker jag... alla konsolerna har samma grafik.. till och med sega dreamcast från år 1999 har samma grafik som gc ps2 och xbox alltså 128 mb..... men xbox har puttelite bättre grafik ialafal på spelen..... men spelmässigt så är faktiskt Gamecube roligast Redigerat 26 November 2004 av (=Sonic=Master=)
Ozoon Skrivet 26 November 2004 Rapport Skrivet 26 November 2004 Dreamcast har inte lika bra grafik som dagens konsoller... bara kolla på ett snyggt spel till ps2(som är det med sämst grafik av denna generations konsoller) och jämför med ett snyggt DC spel. Skillnad.
(=Sonic=Master=) Skrivet 27 November 2004 Rapport Skrivet 27 November 2004 joo dreamcast har vistt samma grafik...... back to topic
Ozoon Skrivet 28 November 2004 Rapport Skrivet 28 November 2004 joo dreamcast har vistt samma grafik...... back to topic Då har du kanske inte spelat nåt snyggt ps2/gc/xbox spel och jämfört med DC, Jag har själv ett DC, så jag vill inte fanboya ner det. DC är en bra konsoll på alla sätt, det enda som är sämre är väl att alla spel inte har dagens standard grafik, men om man kollar på soulcalibur så är ju det jävligt snyggt. Men så enkelt är det, en flera år gammal konsoll kan inte hålla upp med dom "nya"
Rekommendera inlägg