man kan inte skriva med siffror eftersom det inte räknas som changern "ord"...
omfgliekyouaresougleithati'llgoandhangmyselfthenshootevery1eventhoughiamsoodeadi''llpwnyarasssohardwithmashootgun...
världens längsta ord o.o...
man kan inte skriva med siffror eftersom det inte räknas som changern "ord"...
omfgliekyouaresougleithati'llgoandhangmyselfthenshootevery1eventhoughiamsoodeadi''llpwnyarasssohardwithmashootgun...
längsta jag kan är hypernervokustiskadiafragmakontravibrationer
Gah Zkiller, jag skulle ju just komma med Hydronevrokustiskadiafragmakontravibrati-oner. Betyder hicka om någon undrar. =)
Edit: Fattar inte varför ordet delas på slutet... :huh:
Ingen av oss vet nog Sveriges längsta ord..
Lite onödig tråd måste jag håller med om..
Men det längsta ordet jag hört hörde jag för en stund sen (eller läste)
Just det som Draghon och Zkiller skrev.
ok.. det e mera en ihopsättning av ord.. :Sman kan inte skriva med siffror eftersom det inte räknas som changern "ord"...
Spårvagnsaktiebolagsskensmutsskutarefackföreningspersonalsbeklädnadsförrådsförvaltaren 86 bokstäver om någon vill veta :D
Det är en hel del ord ihopsatta ju.
nope.. det är vetenskapligt bevisat! ;)Det är en hel del ord ihopsatta ju.
ö :o det kortaste iaf...
finns en liten obebod ö och det är kortare än en ko ;)
Trådens syfte var att säga vilket ord som var längst, inte hitta på massa nya obegripliga ord...Spårvagnsaktiebolagsskensmutsskutarefackföreningspersonalsbeklädnadsförrådsförvaltaren 86 bokstäver om någon vill veta :D
666^666 skulle ta typ en dag att säga om man sa det i siffror, men nu är det ju inte ett ord heller. PI skulle också ta ett tag o rabla upp alla decimaler :P några tusen är sådär....
det finns ju iförsig massor av ord massor av läkar utryck som iförsig brukar vara på latin men jag googlade skiten och då kom jag fram till att
Haddi hade rätt, det är iallfall ett av dom längre orden i sverige
jag vet:Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr=arg!! :P
ÄR DET NÅGON SOM ÄR SMART OCH SKRIVER ETT RIKIGT ORD??? :evil: :angry:
INTE ORD SOM:ENMILJONETTTUSEN OSV OCH GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
obegripliga ord? Nej. Jag gick in på Google och sökte på "Sveriges längsta ord" ;)(nebbig @ 30/11-2004 17:53:15)Spårvagnsaktiebolagsskensmutsskutarefackföreningspersonalsbeklädnadsförrådsförvaltaren 86 bokstäver om någon vill veta :D
Trådens syfte var att säga vilket ord som var längst, inte hitta på massa nya obegripliga ord...
Världens största tal är iallafall en gogolplexian..
Det gör det ju inte B) Det var nog bara du som skrev ett bindestreck ;)Gah Zkiller, jag skulle ju just komma med Hydronevrokustiskadiafragmakontravibrati-oner. Betyder hicka om någon undrar. =)
Edit: Fattar inte varför ordet delas på slutet... :huh:
Nej, jag la bara till bindesstrecket FÖR ATT det delade sig...
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in