hur får man picto box deluxe jag vet 1 sak man ska göra de e att skräma en gubbe på baren å ta kort dom andra vet jag inte om de e så man gör :) :) :mrgreen:
hjälp till zelda tww
h
ehh, varför skriver du bara ett h?
skulle titta en sak men sen gick inte den saken å ta bort så jag ändra å skrev ett h
vet någon de ja fråga isställeeeet
Fotaografera nån som stoppar brev i berv lådan utan zoom precis när ha gör det. Han har röda hängsel byxor på sig.
Sen så ställ dig vid enren till Skjuta bår huset och sätt kameran på kvinnan med gul kläning och vänta tills en med randig tröja och röd mössa kommer och när dom tittar på varandra Poof ta ett krot uatan zoom.
aa brevlådan kände jag igän men inte den andra
Sen så ställ dig vid enren till Skjuta bår huset och sätt kameran på kvinnan med gul kläning och vänta tills en med randig tröja och röd mössa kommer och när dom tittar på varandra Poof ta ett krot uatan zoom.
var ligger de stället
var hittar man färg kameran?
man hitar den inte man får den så här
man ska göra de e att skräma en gubbe på baren å ta kort sen ska man
Fotaografera nån som stoppar brev i berv lådan utan zoom precis när ha gör det. Han har röda hängsel byxor på sig.
vet inte vad det menas
jo nu han menar nog skjuta (båt) huset
vad används poängen till
òkej, tack för hjälpen...
mm jag råkade göra dubbelpost men de va inte meningen
ska koppla in gamecubet å titta om de gå de han sagt
ps. de e i windfal il...
man ska göra de e att skräma en gubbe på baren å ta kort sen ska man
Fotaografera nån som stoppar brev i berv lådan utan zoom precis när Han som har röda hängsel byxor på sig gör nåt.
var ska man lämna bilderna
vart får man pictographen????
när du räddar tinkle eller liknande så finns de en låda som du ska flytta såen kryper då in där så find de vägar de gäller å ta rätt så får man den
Man får ju färg kamera om man varvar spelet
nu har jag hört tre saker 1:om man tar kort på tre personer i windfall island å lämnar dom på ett ställe 2:om man varvar spelet 3: om man släpper utt en eldfjuga bravid han kort gubben eller va han nu hetter
ta dom tre bilderna på windfall island sen ska du till forest haven och ta en eld fluga i en flaska och ge den till gubben i foto afären så har man färg i sina bilder jag har självgjort det ni kan ta och gå in på www.zelda.com så går ni till hemsidan och tar och klikar på kameran nere i hörnet så visar dom vilka bilder ni ska ta (o.b.s på engelska) :)
ok tack
nu har jag tattdom 3 bilderna å allt va ska jag göra nu händer ju inget om jag visar bilderna för honom i windfall island
Då är de nog ifel ordning,han gillar dom inte eller så har du inte fått uppdragen än :)