Behöver fusk till runescape. Hör av er till mig om någon har nåt pengafusk eller nåt.
Jag behöver också hjälp med dragonn slayer. Den sista questen.
Behöver fusk till runescape. Hör av er till mig om någon har nåt pengafusk eller nåt.
Jag behöver också hjälp med dragonn slayer. Den sista questen.
Det r många som bara hittar på runescape fusk,, bara så du vet
DE FINNS INGA FUSK TILL RUNESCAPE!!!!!!!!!! och du vad behöver du hjälp med på dragon slayer :P
Detta är vanligt att folk vill ha fusk till runescape men asså det går inte att fuska förstår du man kan bara hitta saker i varrocs bank ner för trappan så hittar man juh massa gp men de e inget fusk..!
:bah:
Vill du ha hjälp med dragon slayer?Jag kan hjälpa dig men jag frågar dig först om du vill ha hjälp med dragon slayer för att anndra kanske redan hjälpt dig med dragon slayer före en jag säger detta.
: JA JAG KAN GE :bah: :meddum: :bah: :meddum:
är du medlem på RuneScape säg dit andvänar namn på RuneScape så ger jag dig dragon longsword för 10k
Jag har gjort dragon slayer och kan kanske hjälpa dig.
skriv till sir tyrek! Asså jag heter sir tyrek på runescape med
Jag heter Matte127 på runescape och har level 57 :P
Och det finns inga fusk till runescape!!!!
Men man kan göra olika rörelser på orden som man skriver och färger..
t.ex.
wave:tja!
är du medlem på RuneScape säg dit andvänar namn på RuneScape så ger jag dig dragon longsword för 10k
Jag vill köpa dragon long för 10k! adda kill guard
Om du vill tjäna snabba pengar så ska du gå och hacka rune essence. Som du sätter in på banken. Sen när du har ca 500 st så tar du ut dem på en lapp och säljer dem.
Fick 14 K för mina 500 rune ess. :P
↗ till inläggetöhh menar du inte 100K?är du medlem på RuneScape säg dit andvänar namn på RuneScape så ger jag dig dragon longsword för 10k
Varför skulle man inte kunna hacka RS? asså f*n kan Electron hacka sig in på NASA så finns det någ många där ute som kan hacka RS om dom så ville
Grrrrr........!!!!
:kung:
↗ till inläggetär du medlem på RuneScape säg dit andvänar namn på RuneScape så ger jag dig dragon longsword för 10k
säkert???? <_<
isånnafall fick ni ett bra pris.... ^_^
ok master rs116 men äe inte member en men kan skiriva när jag äe det lr adda meii på msn [email protected]
om du skafar typp 1k steel arrows och typp säljer det för 100-150 ea så får du så får du 100 - 150k typp litte hjälpl bara B)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in