Bra! Vad heter du?
Om ni som spelar behöver hjälp så finns jag här ;)
Bra! Vad heter du?
Om ni som spelar behöver hjälp så finns jag här ;)
Jag heter Ibero22 :P
min Neopet heter Vuey och är en blå Bori
Har ni lyckats bli avstängda nån gång? Det blev jag. Av misstag.
På nåt sätt fick deras databas för sig att jag har gjort något fel som jag inte hade gjort, så jag fick tillbaka det till slut...
Synd att du är så lat för du går miste om nåt...tja orka inte hålla på och bli medlem och sånt ork
Är medlem där heter Makaronpuddingen33. NeoPets äger!
Vill ha en Lenny Transofigration (eller hur katten det stavas) till min Lenny..
Har typ 30k NP.. Säljer oxå min Rainbow Doughnutfruit för 1.2mil snart! :evil::D:evil:
Jag har 201.352k.
Ska du sälja den man fick Advent Calender för 1.2 mille?
Sparar till en Baby PB
NEJ!!! En riktig!! En Rainbow Doughnutfruit! Inte Rainbow Doughnutfruit Plushie! :P
Jag har åkso en lenny och jag har runt 3000np :( vet inte exakt vad man ska gjöra.
Cool! Hur fick du den?NEJ!!! En riktig!! En Rainbow Doughnutfruit! Inte Rainbow Doughnutfruit Plushie! :P
Jag hoppas att jag ska vinna miljoner i Buried Treasure...
Jag köpte den för 84k i shop wiz! :D:D :D:D
Makaronpuddingen33... tänkte säga hej till dig, men min dator säger att du inte existerar...
:ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r: JAG har då 650 000 np men orka köra :lol:
Opsie! :DMakaronpuddingen33... tänkte säga hej till dig, men min dator säger att du inte existerar...
Konstigt.. Kolla på Flurpen77, min neopet..
Kougras 4ever!!!(selwen @ 12/12-2004 18:33:33)Makaronpuddingen33... tänkte säga hej till dig, men min dator säger att du inte existerar...
Opsie! :D
Konstigt.. Kolla på Flurpen77, min neopet..
Vad är det för filurer på din bakgrund? :huh:
Roliga! :P
Mycket roliga, vad är ditt namn förresten? Säg Neopet namnet också, för säkerhets skull ^^
nån som vill ha lite pengar har så de räcker :medieval:
Jag vill ha pengar!!!nån som vill ha lite pengar har så de räcker :medieval:
selwen:
Jag heter gurra62 på NeoPets och Gustaf på riktigt ;)
Tar emot allt jag får förutom trasiga kängor (vilket faktiskt har hänt...).
selwen, jag hittar din användare och alltihop men när jag ska skicka meddelande så säger datorna att du inte existerar.
Vilka är era favorit spel?
DLAA är en jätte bra sida där du kan adoptera målade NeoPets, gratis!
Läs deras regler!!!
EDIT: Eftersom dom inte brukar updatera sidan så har dom ett forum som man kan gå in på och kolla vilka man kan adoptera. Det här är mycket bättre eftersom dom som ger bort NeoPets bara kan gå in och skriva det istället för att updatera hela sidan. DLAA´s forum.
Jag tar gärna lite pengar!! :D :D :Dnån som vill ha lite pengar har så de räcker :medieval:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in