xpliT Skrivet 13 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 nån som vill ha lite pengar har så de räcker :medieval: Jag vill ha pengar!!! selwen: Jag heter gurra62 på NeoPets och Gustaf på riktigt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 Tar emot allt jag får förutom trasiga kängor (vilket faktiskt har hänt...). selwen, jag hittar din användare och alltihop men när jag ska skicka meddelande så säger datorna att du inte existerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 13 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 (redigerat) Vilka är era favorit spel? DLAA är en jätte bra sida där du kan adoptera målade NeoPets, gratis! Läs deras regler!!! EDIT: Eftersom dom inte brukar updatera sidan så har dom ett forum som man kan gå in på och kolla vilka man kan adoptera. Det här är mycket bättre eftersom dom som ger bort NeoPets bara kan gå in och skriva det istället för att updatera hela sidan. DLAA´s forum. Redigerat 13 December 2004 av Delfa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
selwen Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 nån som vill ha lite pengar har så de räcker :medieval: Jag tar gärna lite pengar!! :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
selwen Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 Tar emot allt jag får förutom trasiga kängor (vilket faktiskt har hänt...). selwen, jag hittar din användare och alltihop men när jag ska skicka meddelande så säger datorna att du inte existerar. Ehrrm.. :P Fattar inte varför den säger så :blink: :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 13 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 Jag har några NeoPets avatarer om du vill ha nån, Selwen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neuff Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 ska nogbörja igenså ni får inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
selwen Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Jag har några NeoPets avatarer om du vill ha nån, Selwen Hmm.. Ja! Tack gärna! ^^ Schysst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Jag finner det ytterst störande att de inte tycks svara på min request om att maila min activation-kod (Har telia-mailadress). Det har gått över en vecka sen jag skickade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 15 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 (redigerat) (selwen @ 14/12-2004 18:10:15) Jag har några NeoPets avatarer om du vill ha nån, Selwen Hmm.. Ja! Tack gärna! ^^ Schysst! Här får du en! Snake: Du måste ha Hotmail... Redigerat 15 December 2004 av Delfa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 Jag har också telia-mail, men jag mailade dem efter en dryg vecka så fixade de det åt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 17 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 så kan man också göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.