var finns gokarten och svävarn och militär helikoptern nån som vet ?????????????????? :blink: :blink:
Var Finns
Jag fick svävaren i ett flyguppdrag
militäre helikoptern finns i area 51
och vart är area 51 då
i öknen i LV området
var finns go-karten??
undrar jag med..
kan inte nån ge nån länk till en sida om var som finns alla fordon?
de är ju öken i hela lv
Gokarten hittar du vid madd dogs crib.. Den står dock bara där efter uppdraget där man jagar OG Loc.
Svävaren finns på stränder, dessvärre vet jag inte exakt vilka :(
vem e mad dog nu igen?jag har glömt.. :unsure:Gokarten hittar du vid madd dogs crib.. Den står dock bara där efter uppdraget där man jagar OG Loc.
Svävaren finns på stränder, dessvärre vet jag inte exakt vilka :(
En rappare som var självmordsbenägen ett tag. Senare i spelet blir man hans manager, och gör vissa uppdrag tillsammans med honom.
i vilken stad e dt då?
o OG har man ju gjort uppdrag för i Los Santos..
Golden Star: Det är i Los Santos, i Vinewood området. Och ja, man gjorde uppdrag för OG Loc ett tag, men senare i spelet visade det ju sig att CJ hade en mycket större anledning att få tag i Loc än att göra jobb för honom ;) Det har ju med pengar å göra förstås.
jag har äntligen klarat spelet
ja just dt ja! :rolleyes:Golden Star: Det är i Los Santos, i Vinewood området. Och ja, man gjorde uppdrag för OG Loc ett tag, men senare i spelet visade det ju sig att CJ hade en mycket större anledning att få tag i Loc än att göra jobb för honom ;) Det har ju med pengar å göra förstås.
då e dt väl i ls som go-karten finns?
vart?