Gäst abu Skrivet 3 December 2004 Rapport Skrivet 3 December 2004 trasig och trasig.. det är mer när min syrra kör 1080 avalance så.. ja då när man tappar balansen så måste man snurra på spaken, och då *plupp* så trilla plast-saken av som siter på.. ;) den är inte bara att sätta på, som man kan tror utan den har som vikits lite under! hur gör man? kan man bara lämna in den och få en ny spak eller? ;)
Gäst abu Skrivet 4 December 2004 Rapport Skrivet 4 December 2004 men hur då..? tar dom loss hela kontrollen ?
Sauron Skrivet 4 December 2004 Rapport Skrivet 4 December 2004 du får kanske pengarna tillbaka men du måste ha kvitto. min A knapp gick sönder så jag gick till game och fick pengarna tillbaka.
Brawler Skrivet 4 December 2004 Rapport Skrivet 4 December 2004 Min själva Gamecube gick sönder för nåra dar sen,men kontrollen och spelen överlevde" Har en tråd om det som heter "Gamecube":Trösta mej!
Gäst abu Skrivet 5 December 2004 Rapport Skrivet 5 December 2004 det är nog billigare att köpa en ny! om det skulle vara biligare så tror jag dig inte ;-)
Rekommendera inlägg