:student: streetracing till 100% alla som spelar streetracing skriv vad ni tycker om spelet.
Streetracing 100%
vad e dt för spel?
menar du nfsu lr?
det är inget spel utan alla spel som är som needfor speed undr2 :bah: :bah:
Jag älskar Alla Streetracing spel !!!!!!!!!! :huh: :lol:
VAD TYCKER NI JAG SKA KÖPA FÖR streetracing SPEL?????? :student:
need for speed:undergrond 2 till ps2 så klart och bunrout 3 :lol:
antingen NFS:U 2 eller MC 3
Nfs:u 2 ska du köpa det äger.
vet ni vad jucid är??????
nej,
vad e dt för nåt?
om ingen vet vad det är läshär
Juiced går under huven på streetracing kulturen. Detta spel är 100% streetracing simulator upplevelse på högsta nivå i kombination med de närmat outtömliga möjligheter att modifiera dina bilar.
Gran-Turismo möter Midnight Club
Kombinerar den tekniska kvaliteten och kör-simulator känslan hos Gran Turismo mixat med massmarknad attraktionen hos Midnight Club
- Full damage och body deformation på alla modeller
- 53 Full licenser på bilar
- Spela online
- Full modification på body parts, wheels, Noz kits, suspension och dekaler/lack
så köp inte Need For Speed underground 2 köp juiced kommer snart utt?????? :cool: :cool: :cool: :cool:
BURNOUT 3! B3 B3 B3 B3 B3 B3 B3 B3! IT'S :cool:!
Juiced har jag aldrig hört talas om. :huh:om ingen vet vad det är läshär
Juiced går under huven på streetracing kulturen. Detta spel är 100% streetracing simulator upplevelse på högsta nivå i kombination med de närmat outtömliga möjligheter att modifiera dina bilar.
Gran-Turismo möter Midnight Club
Kombinerar den tekniska kvaliteten och kör-simulator känslan hos Gran Turismo mixat med massmarknad attraktionen hos Midnight Club
- Full damage och body deformation på alla modeller
- 53 Full licenser på bilar
- Spela online
- Full modification på body parts, wheels, Noz kits, suspension och dekaler/lack
så köp inte Need For Speed underground 2 köp juiced kommer snart utt?????? :cool: :cool: :cool: :cool:
det är gryma krasher i BURNOUT 3 :evil:
Orka med kracher, dt finns ändå i alla racing spel :zzz:
dom gjick ikonkurs men är igång igen så det kommer snart ut :bah:
Jag tycker att sådana spel är riktigt bra faktiskt om jag ska vara ärlig, inte alla men dom flesta....... :gitarr: