💬
Logga in
Fuska.se

Har Ni?

21 svar · startad

har ni som går i högstadiet lika mkt stora arbeten?

jag måste gö arbeten om upptäckare en gång, o en annan gång om Egypten.. :( :angry: :zzz:

måste ni dt? ;)

.. det e hur mycket som helst såna!!!

6 Dec 2004

lite för mkt tycker jag ;) :angry: :(

Låt mig säga det på det här sättet.... Du ska inte bara skriva ett arbete om en upptäckare. Utan du ska jämföra med andra upptäckare. Hitta likheter/skillnader och sedan se helhetsbilden, dra egna slutsates, GE EXEMPEL. Grattis, du har just fått Godkänt i SO.

7 Dec 2004

aaaa.. precis.. så är det.. du måste ha med egna tankar och reflektioner annars får du typ bara g

Låt mig säga det på det här sättet.... Du ska inte bara skriva ett arbete om en upptäckare. Utan du ska jämföra med andra upptäckare. Hitta likheter/skillnader och sedan se helhetsbilden, dra egna slutsates, GE EXEMPEL. Grattis, du har just fått Godkänt i SO.

Tror du inte att jag har gjort dt eller <_< , o så vet du inte exakt vad vi skulle göra. Dt som jag sa va bara ett exempel över mina miljiontals arbeten som vi måste göra. <_<

Vi ska en miljon exempel på ETT arbete. Sen har vi oxå en miljon arbeten.

Nej, men du fattar. Det blir bara värre och värre... :o Jag får ångest varje gång vi börjar med ett nytt So område. Nu har vi börjar med religion *depp*....

8 Dec 2004
Moderator Moderator

SO är ju det roligaste och lättaste ämnet, har MVG i alla 4 ämnerna

...Och möter jag dig i verkliga livet ska du berätta hur du lyckas.... <_<

Jaja, har MVG i ett ämne, man får väl vara lycklig för det lilla man har.

Vi ska en miljon exempel på ETT arbete. Sen har vi oxå en miljon arbeten.

Nej, men du fattar. Det blir bara värre och värre... :o Jag får ångest varje gång vi börjar med ett nytt So område. Nu har vi börjar med religion *depp*....

Hatar oxå att plugga om religon..

:angry: :angry: <_< :zzz:

9 Dec 2004
Moderator Moderator

men det e ju jätte kul med SO, har prov imorrn (kommer få MVG :P) allt inom so är kul!!!

Jag ahr fått göra minst ett arbete i veckan, o förra veckan skulle jag lämna in TRE arbeten.... :angry:

vi har jätte mång aarbeten, i so har vi haft 4st och 3 prov, i alla andr aämmnen typ 1 arbete, vi måste oxå återkopppla,reflektera, och jämföra

Ja, jag har samma.

Guggo.. eftersom att so inkluderar 4 ämnen så har du bara haft ett prov per ämne... <_<

10 Dec 2004

I min skola får man ett betyg för alla fyra ämnerna i SO.

det får man i alla skolor..

E dt?Då har min lärare fel.. :D ^_^

11 Dec 2004

Vi håller på med en j*vla tågluff, vi ska skrivqa hur vi åker ut i europa en hel j*vla månad med tåg. DET BLIR 31 DAGAR!!!! oh vi har bara en vecka på oss >.<

Ska ni hitta på en berättelse o berätta om landet eller? ;) :huh:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in