ceco Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 hur f*n ska man kunna ta den 7 nålen dörren till gymet är ju stängt sen är det något j*vla hus där man ska trycka på några staplar så man öppnar dörrar någon som ahr ett tips på hur man göra på ön mitt i havet vulkan nålen altså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 Det är ju enkelt tryck bara på dom och se hur det går frammåt... Går det åt pipan kanske du ska börja om... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 6 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 vilken årdning ska man trycka då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 (redigerat) hur f*n ska man kunna ta den 7 nålen dörren till gymet är ju stängt sen är det något j*vla hus där man ska trycka på några staplar så man öppnar dörrar någon som ahr ett tips på hur man göra på ön mitt i havet vulkan nålen altså 1:Inga svordomar.2:När du har kommit fram till hålet så spara och kolla i vilken del av hålet nyckeln ligger i. Redigerat 28 December 2004 av minilena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ditto Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Villket hus ska man dra i staplar jag har fasnat där heeeelp? :( :(:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg