💬
Logga in
Fuska.se
Tyvärr så hittades inte spelet =( Vi har därför skickat dig till första sidan.

Mobil spel forum

17 svar · startad

Moderator Moderator
Trådstartare #1

hej e det bara jag som tycker att man ska starta ett forum för mobil spel? det finns ju VÄLDIGT många mobil spel just nu och N-gage mobilerna har ju advancerade spel, så jag tycker det borde vara ett sådant forum :)

jo det borde vara en bra ide ;)

21 Dec 2003

Bra idé.

Men är det så många som vill diskutera mobil-spel?

Varför inte ett forum om Andra Spel?

Typ N-Gage, Amiga, Sega Master System och andra?

Eller varför inte ett forum vid namn Konsoll-Snack? Då man kan diskutera om kommande konsoller, rykten o.s.v.?

Ja, men det kanske skulle bli FÖR mycket Konsoll-krig då?

jo men...nu var det ju inte det ämnet handlade om utan det var att Banjo-Kazooie ville vi skulle ha ett forum med..ja mobil spel!

Jo jag tycker att man kan ha det för det kanske finns fusk till dom också och då kan man fuska på alla spel man har och det finns ju otroligt många mobil spel

japp jag vet ca 150 (skämtar men iaf väldigt många)..sen finns det en massa som jag inte vet och då blir det ju en 500 trilioner :D !,tat inte på alvar för jag skämtar bara!

Varför kan inte någon pm:a Admin om att han gör en omröstning om det! Det blir större chans att han gör det då!

jag tycker att man ska skriva sånt i allmänt

Du menar det här ämnet eller? Om du menar spelen så passar det INTEbra! Allmänt är ju till för att prata om ALLT annat än spel och Fuska.se!

Du menar det här ämnet eller? Om du menar spelen så passar det INTEbra! Allmänt är ju till för att prata om ALLT annat än spel och Fuska.se!

men i allmänt kan man skriva om såna spel som inte finns uppe som ämne

Men vi vill att det ska komma upp på fuska.se så då tillhör det ju på säät och vis fuska.se så jag tycker att det är rätt forum

Men vi vill att det ska komma upp på fuska.se så då tillhör det ju på säät och vis fuska.se så jag tycker att det är rätt forum

jag menar inte att själva ämnet har kommit fel utan att man kan skriva om tex n-gage i allmänt

jaja jo det kan man väll göra just nu, men sen om alla kommer vilja ha hjälp till sina spela på mobilen då kommer det vara jätte mycket dår så jag tycker att det ska komma ett sånt forum

jaja jo det kan man väll göra just nu, men sen om alla kommer vilja ha hjälp till sina spela på mobilen då kommer det vara jätte mycket dår så jag tycker att det ska komma ett sånt forum
det är lite överdrivet
22 Dec 2003

dom hadde väl sådan forum på föra sidan där det stod typ

x box 2 och playstation 3

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in