💬
Logga in
Fuska.se

Någon Som Har Klarat

9 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

är det någon som har klarat av den 7 gym ledaren men hur f*n kommer man in ska man hålla på att tryck innne i det huset på dom där pelarna men det är ju så j*vla svårt är det någon som kan siga i vilken kombonation som man ska trycka på dom ?

Nivå 0 · Nykomling

är det någon som har klarat av den 7 gym ledaren men hur f*n kommer man in ska man hålla på att tryck innne i det huset på dom där pelarna men det är ju så j*vla svårt är det någon som kan siga i vilken kombonation som man ska trycka på dom ?

eee vilket spel??
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

pokeon fire red

Nivå 0 · Nykomling

spöa tränarna !!!

17 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling

sluta svära! :(
18 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling

Tror du att du kan beskriva LITE bättre och utan svärord,man fattar inte någonting!

21 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling

man kan ju inte säga saken man ska slå på men man kan ju visa men jag känner inte dej

Nivå 0 · Nykomling

VA menar du jag fattar inte ett dugg.?????????? :huh:

Nivå 0 · Nykomling

Jag tror att han menar att han ska vissa det på sitt GBA men att du bor nånananstans

22 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling

Det var ju jätte lätt att klara huset, och gymledaren också. Det var ju bara att trycka på knapparna och hoppa ner till källaren. Där hittar du en nyckel och sedan

kan du gå in i det 7:e gymmet. Du måste faktist försöka lite mer!!!

Och sluta att svära. Du kan faktist få varningar!!!!! pucko.:kung:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in