är det någon som har klarat av den 7 gym ledaren men hur f*n kommer man in ska man hålla på att tryck innne i det huset på dom där pelarna men det är ju så j*vla svårt är det någon som kan siga i vilken kombonation som man ska trycka på dom ?
Någon Som Har Klarat
eee vilket spel??är det någon som har klarat av den 7 gym ledaren men hur f*n kommer man in ska man hålla på att tryck innne i det huset på dom där pelarna men det är ju så j*vla svårt är det någon som kan siga i vilken kombonation som man ska trycka på dom ?
pokeon fire red
spöa tränarna !!!
sluta svära! :(är det någon som har klarat av den 7 gym ledaren men hur f*n kommer man in ska man hålla på att tryck innne i det huset på dom där pelarna men det är ju så j*vla svårt är det någon som kan siga i vilken kombonation som man ska trycka på dom ?
Tror du att du kan beskriva LITE bättre och utan svärord,man fattar inte någonting!
man kan ju inte säga saken man ska slå på men man kan ju visa men jag känner inte dej
VA menar du jag fattar inte ett dugg.?????????? :huh:
Jag tror att han menar att han ska vissa det på sitt GBA men att du bor nånananstans
Det var ju jätte lätt att klara huset, och gymledaren också. Det var ju bara att trycka på knapparna och hoppa ner till källaren. Där hittar du en nyckel och sedan
kan du gå in i det 7:e gymmet. Du måste faktist försöka lite mer!!!
Och sluta att svära. Du kan faktist få varningar!!!!! pucko.:kung: