:meddum: Jag har precis skaffat mig gta sa och det står att det går att spela 2 player men hur gör man för att man ska kunna det???
2 Player I Gta Sa!
utan för flickvänens hus där är det två gubbar utanför dörren om du kommit så långt...
Om du köper den officiella strategi guiden till San Andreas, kan man se exakt alla 2 player ställen.. Men om du inte vill göra det, kan jag ju avslöja att det finns 2 player möjligheter vid rampages (En symbol i form av två dödskallar). Utanför alla flickvänners hus har man möjlighet till fri omkring strövning, och det är riktigt sköj :) Finns även 2 player uppdrag där man åker motorcykel, 1 player kör, och 2 player skjuter, kul det också.
Jag kan sjuttsingen inte hitta dessa döskallar som du pratar om...... :meddum:
Kanske för att du inte har tagit dej tid att leta? Finns en i chinatown, San Fierro..
Inte tagit mig TID???? TID är det enda jag har tagit mig f*n.............. Men du?! Tack ändå för tipset!! :visslar:Kanske för att du inte har tagit dej tid att leta? Finns en i chinatown, San Fierro..
Dt finns en vid polis stationen i Los Santos centrum..
Det finns riktiga änglar här inne faktiskt! *Ler* :cool:
Ja, jag e bra på att beskriva. :P
Mmm...dom bor ju uppe i den gyllene stjärnhimlen oxå! :rolleyes: :visslar:
Dt var en bra karta, men den e för stor så jag kan inte skriva ut den. :(
Förminska den då! ^_^Dt var en bra karta, men den e för stor så jag kan inte skriva ut den. :(
<_< Men dt går inte att se om jag gör dt.. <_<
Var är strategiguiden inköpt nånstans?? Och vad kostade den?
Nån som jag känner på forumet har köpt dt på bokus, men när jag letar efter den på sidan så hittar den inte!! :angry: :( Vad ska jag göra? :blink: