jag har tappat bort min cd-key till windows xp home. jag skulle formatera om datorn idag men kunde inte det. det borde ju gå att hitta den någonstans på datorn, men var?
Har Tappat Bort Min Cd-key Till Win Xp Home
Om den inte står på ena sidan så kan den sitta på andvändarhandboken eller ligga löst bland allt jox du fich med datorn.
jo, det kanske stämmer men nu har jag inte någon användarhandbok. bara datorn och install cd:n.Om den inte står på ena sidan så kan den sitta på andvändarhandboken eller ligga löst bland allt jox du fich med datorn.
gå till din pc-affär (om du har byggt datorn själv så ligger du risigt till)
Har du köpt en färdig dator så har du förmodligen en Key någonstans på datorn, eller kanske under, annars på baksidan av skivfodralet.
du kan ju låna nogon väns skiva och cd key
Det här gratisprogramet visar din cd-key http://www.snapfiles.com/get/keyfinder.html
tack så mycket :D nu kan jag formatera om datorn hur många gånger jag villDet här gratisprogramet visar din cd-key http://www.snapfiles.com/get/keyfinder.html
nja, det e ju inte så bra om du raderar detdär programmet (och alla dina cookies xD)
det är ju bara att skriva ner cd-key:n på en lapp ju :Pnja, det e ju inte så bra om du raderar detdär programmet (och alla dina cookies xD)
du kan ladda ner det fast det är as dåligt ;)
Spara filen på en diskett eller nåt.(cloud @ 12/12-2004 19:28:03)nja, det e ju inte så bra om du raderar detdär programmet (och alla dina cookies xD)
det är ju bara att skriva ner cd-key:n på en lapp ju :P
det är ju en sifferkod. det är ju bara att skriva ner. ingen fil att spara.(Xray @ 13/12-2004 18:27:04)(cloud @ 12/12-2004 19:28:03)nja, det e ju inte så bra om du raderar detdär programmet (och alla dina cookies xD)
det är ju bara att skriva ner cd-key:n på en lapp ju :P
Spara filen på en diskett eller nåt.
Annars så kunnde du högerklickat på den här datorn, sedan egenskaper...
den finns inte där, har kollat :(Annars så kunnde du högerklickat på den här datorn, sedan egenskaper...