....Death. Det låter hemskt.
Det finns ett annat hemskt band som jag såg igår på ZTV, Plektrum. Behemoth. OMFG det lät!.....BLAHH! De lät rabies smittade hundar! >.<
....Death. Det låter hemskt.
Det finns ett annat hemskt band som jag såg igår på ZTV, Plektrum. Behemoth. OMFG det lät!.....BLAHH! De lät rabies smittade hundar! >.<
"The fathers of grindcore, Napalm Death" citat
Oh.
Men Behemoth är iaf Death. 100 procentiga. >.<
Death är ju Fett bra :D
jo... det står:
Styles:
-Death/Black Metal
-Heavy Metal
:P
Black är värre än Death
Det finns inte många sorters metal som jag gillar.
såna där VK hatar du ju
Fixade några Napalm Death låtar dom var riktigt bra jue :D
VA!?
Dom skriker ju bara.
Fast jag kan lyssna på en av deras låtar för den har ett bra budskap, Nazi Punks Fuck Off.
Slipknot o Evanescence har ju de bästa budskapen :P
|
|
|
\/
Ja om man tycker att man ska ta självmord för en liten sak som går att rätta till är fel i livet så ja då är SlipKnoT bra >_>
Synth är bästa musikstilen.
Solklart! B)
@0013
Begå självmord, inte ta.
Vad har Slipknot för budskap igentligen?
det jag just skrev >_>
Ja om man tycker att man ska ta självmord för en liten sak som går att rätta till är fel i livet så ja då är SlipKnoT bra >_>
Oh really?
Det heter begå självmord. I pwn j00 all.
men sluta lek Ahmed nu
Det finns väll fler band i masker som hoppar runt som idioter i masker(Slither @ 17/12-2004 14:56:33)Det saknas många saker.
Techno, punk, metal, gothic, classic, reggae, gangsta och en j*vla massa andra.
Jag röstade på rock. Om man röstar på hårdrock, röstar man på små idioter med masker som skriker, för att dom inte kan sjunga. ( *_* )
Antar att du syftar på Slipknot. De skriker inte. Dom kör bara sin grej.
Det finns nåt band med clown masker, asså bara clown masker. Och sångaren hade typ silver tejp runt högra handen, av nån konstig anledning.
Ett av Slipknots Budskap är att skita i vad andra tycker och vara sig själv
Den här texten är tagna från en sida
Låten Left behind handlar enligt källor om en av Coreys vänner som övergav honom för att han inte gillade Coreys livsstil, och därför sjunger Corey "(I ignore you) As I close my eyes, I feel it all slipping away, (I come towards you) We all got left behind, we let it all slip away".
Det finns mer men orkaade inte ta med allt :D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in