Jag tycker att Evanescence's Everybody's Fool har ett bra budskap.
Orkar inte förklara vad det är för budskap så ni kan väl ta o läsa lyrics istället ;)
Jag tycker att Evanescence's Everybody's Fool har ett bra budskap.
Orkar inte förklara vad det är för budskap så ni kan väl ta o läsa lyrics istället ;)
Hiphop, R&NB och tecknoVilket av det gillar ni jag gillar HipHop lätt och det bästa låtarna är Alla kniven i hjärtat låtar och alla 50cent.
Ja.Hårdrock är väl metal?
Nej.
Men i den här tråden så klassas det som metal.
Ja det är presic så det är eftersom trådskaparen inte tänkte sig för och gjorde ett alternativ som tillexempel kunde hetat Hårdrock / Metal ;) :D
0013: Varför käftar du emot hela tiden när du vet att jag har rätt?
Därför att han inte vill erkänna att du har rätt
Tillexempel så håller han på och käftar om att slipknot bara skriker och att deras texter inte inhåller några budskap ( även fast man vet att han aldrig ens kollat på en text )
0013 käftar alltid emot, men han vet väl inte bättre...0013: Varför käftar du emot hela tiden när du vet att jag har rätt?
Nej ni blir bara AEGDA av han !
Och 0012 är en direkt kopia av 0013, i deras värld existerar inget annat än att äga eller bli ägd... <_<Nej ni blir bara AEGDA av han !
Va f*n du kan ju inte ens stava ÄGD heter detNej ni blir bara AEGDA av han !
Blir man ägd när man har rätt nu också <_< very funny :meddum:Nej ni blir bara AEGDA av han !
Slither: Hårdrock är en stil och sen är det flera typer av Metal som är andra stilar <_< <_<
CiR3: Jo jag säger ju att om nåt går snett i livet ska man ta självmord, Det är deras budskap. AE kan man skiva som ett Ä. DÖÖÖÖÖÖÖÖ <_< <_<
nebbig: Bevisa <_<
Aheemm.....Begå självmord, det heter begå. Inte ta.
Och i den här tråden så klassas hårdrock som metal.
vem bryr sig?
Forumets ordfilter, om det fanns nåt.
så kewl då
Okej nämn en text där dom säger att man ska Begå Självmord
Alla typer av metal tex gothmetal, death metal osv är subgenréer till metal/hårdrock!Slither: Hårdrock är en stil och sen är det flera typer av Metal som är andra stilar <_< <_<
CiR3: Jo jag säger ju att om nåt går snett i livet ska man ta självmord, Det är deras budskap. AE kan man skiva som ett Ä. DÖÖÖÖÖÖÖÖ <_< <_<
nebbig: Bevisa <_<
Cir3: Slipknot har inte gjort någon som antyder på att man ska eller att det är bra att begå självmord.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in