Hitman-Kodnamn47 Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 Hej. Jag undrar vart man kan ladda ner Counter Strike. Jag har redan Steam. Men vart laddar jag ner Counter Strike. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 Men svara inte då. Någon annan som vet vart man kan ladda ner Counter Strike? Har du registerat en cd-key???annars får du köpa ett spel eller köpa på steam.När du har fått en cd-key eller köpt där så kommer det fram en lista i my games. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 Det finns en CS Version på CSBanana.com... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 13 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 Okej, men kan du vara snäll och ge mig länken dit där man laddar ner den CS Versionen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 Dubbelklicka bara på CS i steam så laddar den ner det. förutsatt att du har registrerat en CD-key Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 13 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 Men hur tar jag mig dit, och kostar det pengar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 CD-Key kostar pengar, ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 (redigerat) För att du inte skall missförstå... Cdkeyn får man iomed att man köper Half Life. Installera half life, gå in i Steam, registrera ett konto med din Cdkey (eller jag förresten inte om man registrerade den där). Nåja... Väl inne i Steam är det bara att ladda hem de moddar du vill ha gratis. Redigerat 13 December 2004 av Dannie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 14 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Okej, vart kan man ladda ner Half Life? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Man Köper Half Life -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robbz Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 är det ingen som köper spel längre? <_< .. men man måste ju köpa Half Life för o få en CD key Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 öhum *host* ingen piratkopiering här trodde jag det var... Dessutom kan man bara använda en cd key 1 gång nu eller nåt sånt. Så CD-keyn skulle inte funka i vilket fall som helst. du ska köpa half life generation 3 som finns på webhallen.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg