💬
Logga in
Fuska.se

Vart Kan Man Ladda Ner Cs?

14 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Hej. Jag undrar vart man kan ladda ner Counter Strike. Jag har redan Steam. Men vart laddar jag ner Counter Strike.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Men svara inte då. Någon annan som vet vart man kan ladda ner Counter Strike?

Har du registerat en cd-key???annars får du köpa ett spel eller köpa på steam.

När du har fått en cd-key eller köpt där så kommer det fram en lista i my games.

Det finns en CS Version på CSBanana.com...

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #4

Okej, men kan du vara snäll och ge mig länken dit där man laddar ner den CS Versionen?

Nivå 6 · Fuskare

Dubbelklicka bara på CS i steam så laddar den ner det. förutsatt att du har registrerat en CD-key

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #6

Men hur tar jag mig dit, och kostar det pengar?

CD-Key kostar pengar, ja.

Nivå 6 · Fuskare

För att du inte skall missförstå... Cdkeyn får man iomed att man köper Half Life.

Installera half life, gå in i Steam, registrera ett konto med din Cdkey (eller jag förresten inte om man registrerade den där).

Nåja... Väl inne i Steam är det bara att ladda hem de moddar du vill ha gratis.

Senast ändrad:

14 Dec 2004
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #9

Okej, vart kan man ladda ner Half Life?

Man Köper Half Life -_-

Nivå 2 · Novis

är det ingen som köper spel längre? <_< .. men man måste ju köpa Half Life för o få en CD key

Nivå 2 · Novis

öhum *host* ingen piratkopiering här trodde jag det var...

Dessutom kan man bara använda en cd key 1 gång nu eller nåt sånt. Så CD-keyn skulle inte funka i vilket fall som helst. du ska köpa half life generation 3 som finns på webhallen.com

2 Jan 2005
Nivå 5 · Fuskare

www.steampowered.com eller?

3 Jan 2005
Nivå 3 · Lärling

Hej. Jag undrar vart man kan ladda ner Counter Strike. Jag har redan Steam. Men vart laddar jag ner Counter Strike.

Säök på google "Steam"
13 Jan 2005
Nivå 1 · Novis

snacka om Att ni ignorerar han som vill ha half life och cs cd-key det är ju olagligt att ladda ner...KÖP spelet du vill ha istället för i få problem.... för om du köper spelet så får du en cd-key mee.....

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in