Vet nån hur man får pengar genom att fuska? :huh: Skriv då det här eller skriv ett inleg till mig snälla :unsure:
Till Gta:vc
Finns en ändraknapp, använd den. //Dannie
Vet nån hur man får pengar genom att fuska? :huh: Skriv då det här eller skriv ett inleg till mig snälla :unsure:
fuska till dej en pansarvagn. åk sen runt och kör över bilar
Ja men kan man fuska till sig pengar?
du får pengar för varje bil du gör sönder
inte på VC men man kan råna så tar du sänk wanted leveln så e inte snutarna efter dej!
Det där är väl inget fusk :huh: det är jo inbyggt på spelet ni vet väl hur man fuskar?Jo genom att tryka L1 och sånt :kung:
Men det finns inget sådant fusk
jopp det gör det visst tryck r1,r2,l1, x,vänsre,ner,höger,upp,vänster,ner,höger,upp, 250.000 ger det plus skyddsväst
Men! e du helt.....Han pratar om Vice Cityjopp det gör det visst tryck r1,r2,l1, x,vänsre,ner,höger,upp,vänster,ner,höger,upp, 250.000 ger det plus skyddsväst
Synd men kan ni några tips?
jag pratar inte om vice city utan sa det fusket står på gta sidan och använder det ofta och det funkar så käften :evil:
Kör ned alla parkeringautomater.........Vet nån hur man får pengar genom att fuska? :huh: Skriv då det här eller skriv ett inleg till mig snälla :unsure:
armor , liv , wanted och vapen koderna som är i vice city FUNGERAR på sam andreas med..
och om man trycker r1 r2 l1 x vänster ner höger upp vänster ner höger upp så får du 250.000 dollar och armor precis som martin_gta skrev
båda spelen har samma koder...
sorry det går inte att fuska till sej pengar =(
DET GÅR INTE ATT FUSKA TILL SIOG PENAGAR PÅ VC!!!!!!!!! :bah:
redan
Orka fuska, spelet blir hellt j*vla cp! fuska inte!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in