har nnån här spelat paintball. Jag gör det en gång varje helg eftersom det är asbilligt med paintball här. En gång va de en kille som blev skjuten i pungen :wacko: han blev röd i fejan och la ner på marken i typ en kvart för att det gjorde så ont.MEN SYND FÖR ER att det är asdyrt med paintball i sverige
Har Nån Här Spelat Paintball
SVARA!!
Du jag har kört det och det gör ONT att bli träffad alltså! :( :( :(
lilla fegis så ont gör det inte förutom i pungen och halsen lol
Har kört soft-air gun iaf.
det e ganska kul f;rutom att du kan bara h[lla typ 12 kulor
örm.. Om du bor i USA så varför kan du skriva åäö?
Man kan köpa svenskt tangentbord.örm.. Om du bor i USA så varför kan du skriva åäö?
ne jag har mac en mac os X vet ej om de funkar me pc men man ändrar en sak så på knapparna är det nån symbol typ som kolumn fast när man trycker på dom e det åäö
Har aldrig kört paintboll :(
Vad e paintball ?har nnån här spelat paintball. Jag gör det en gång varje helg eftersom det är asbilligt med paintball här. En gång va de en kille som blev skjuten i pungen :wacko: han blev röd i fejan och la ner på marken i typ en kvart för att det gjorde så ont.MEN SYND FÖR ER att det är asdyrt med paintball i sverige
Första gången jag körde paintball blev jag träffad i familjelyckan ! Dock var det ganska löst så jag klara mig :D
ajaaaaj jag har pungskydd. till mic_93 idioten som inte vet vad paintball är: en sport där man har pistoler som oftast drivs av CO2 eller N2 (gas) och man skjuter gelatin kulor som e fyllda med vattenbaserad färg och man e oftast I lag
Jag var i USA i sommar och det var svinbilligt med paintball, dock provade jag aldrig, men har spelat med blåsrör.
japp visst va det fältet som jag regelbundet går till kostar det 10 dollar för typ 7 timmar om man har egna saker
Marjus. 1.Jag är ingen idiot så att du vet 2. Jag bara frågaajaaaaj jag har pungskydd. till mic_93 idioten som inte vet vad paintball är: en sport där man har pistoler som oftast drivs av CO2 eller N2 (gas) och man skjuter gelatin kulor som e fyllda med vattenbaserad färg och man e oftast I lag
okej förlåt :( ibland glömmer jag bort att ni har känslor jag e så lessen och det e okej om man inte vet
Det är lungt ;)okej förlåt :( ibland glömmer jag bort att ni har känslor jag e så lessen och det e okej om man inte vet
va roligt då men jag vill va vild å jag e glad att du bytte bort din son-goku avatar :medieval:
vad är det för not?? ;)