💬
Logga in
Fuska.se

Har Nån Här Spelat Paintball

23 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

har nnån här spelat paintball. Jag gör det en gång varje helg eftersom det är asbilligt med paintball här. En gång va de en kille som blev skjuten i pungen :wacko: han blev röd i fejan och la ner på marken i typ en kvart för att det gjorde så ont.MEN SYND FÖR ER att det är asdyrt med paintball i sverige

19 Dec 2004
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #2

SVARA!!

20 Dec 2004

Du jag har kört det och det gör ONT att bli träffad alltså! :( :( :(

24 Dec 2004
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #4

lilla fegis så ont gör det inte förutom i pungen och halsen lol

Har kört soft-air gun iaf.

26 Dec 2004
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #6

det e ganska kul f;rutom att du kan bara h[lla typ 12 kulor

örm.. Om du bor i USA så varför kan du skriva åäö?

Nivå 8 · Veteranfuskare

örm.. Om du bor i USA så varför kan du skriva åäö?

Man kan köpa svenskt tangentbord.
30 Dec 2004
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #9

ne jag har mac en mac os X vet ej om de funkar me pc men man ändrar en sak så på knapparna är det nån symbol typ som kolumn fast när man trycker på dom e det åäö

2 Jan 2005
Nivå 4 · Lärling

Har aldrig kört paintboll :(

5 Jan 2005
Nivå 3 · Lärling

har nnån här spelat paintball. Jag gör det en gång varje helg eftersom det är asbilligt med paintball här. En gång va de en kille som blev skjuten i pungen :wacko: han blev röd i fejan och la ner på marken i typ en kvart för att det gjorde så ont.MEN SYND FÖR ER att det är asdyrt med paintball i sverige

Vad e paintball ?
Nivå 2 · Novis

Första gången jag körde paintball blev jag träffad i familjelyckan ! Dock var det ganska löst så jag klara mig :D

8 Jan 2005
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #13

ajaaaaj jag har pungskydd. till mic_93 idioten som inte vet vad paintball är: en sport där man har pistoler som oftast drivs av CO2 eller N2 (gas) och man skjuter gelatin kulor som e fyllda med vattenbaserad färg och man e oftast I lag

Nivå 2 · Novis

Jag var i USA i sommar och det var svinbilligt med paintball, dock provade jag aldrig, men har spelat med blåsrör.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #15

japp visst va det fältet som jag regelbundet går till kostar det 10 dollar för typ 7 timmar om man har egna saker

10 Jan 2005
Nivå 3 · Lärling

ajaaaaj jag har pungskydd. till mic_93 idioten som inte vet vad paintball är: en sport där man har pistoler som oftast drivs av CO2 eller N2 (gas) och man skjuter gelatin kulor som e fyllda med vattenbaserad färg och man e oftast I lag

Marjus. 1.Jag är ingen idiot så att du vet 2. Jag bara fråga
13 Jan 2005
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #17

okej förlåt :( ibland glömmer jag bort att ni har känslor jag e så lessen och det e okej om man inte vet

Nivå 3 · Lärling

okej förlåt :( ibland glömmer jag bort att ni har känslor jag e så lessen och det e okej om man inte vet

Det är lungt ;)
22 Jan 2005
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #19

va roligt då men jag vill va vild å jag e glad att du bytte bort din son-goku avatar :medieval:

Nivå 2 · Novis

vad är det för not?? ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in