Foxyrock Skrivet 19 December 2004 Rapport Skrivet 19 December 2004 Jag fick animal crossing igår ok det är skitkul men jag undrar hur man gör för att hitta och fånga insekter. Och hur skaffar man målningar och fossiler till museet och vad e det enklaste sättet att tjäna pengar på? PS: jag är extremt otålig. :rolleyes: :angry: :evil: :zzz:
Nyllet Skrivet 19 December 2004 Rapport Skrivet 19 December 2004 Dom finns på träd/marken bara att titta noga och lyssna sen smyg fram till insekten annars flyr den :P Fosiler gräver du upp från marken en ganska tydlig spricka i marken där kan det finnas fosiler eller andra saker ;) Enklaste sättet att få pengar är att fiska stora fiskar och sälja till Tom Nook
nebbig Skrivet 19 December 2004 Rapport Skrivet 19 December 2004 Komplement: Fossilerna kan inte ges direkt till museet utan måste skickas i ett brev till Farway Museum. Eftersom du inte har spelat mer än en dag måste du nog vänta innan du får ett brev från dem. När du fått det ligget museet i din adresslista och du kan skicka alla fossiler du hittar dit...
BornInBarcelona Skrivet 20 December 2004 Rapport Skrivet 20 December 2004 Jag brukar fånga fisk i havet! ps köp en gran jag har en stor! :evil:
Rekommendera inlägg