1. bloopproptestingcheats.... funkar inte!
2. barnen vill inte bli glada dom somnar och så vaknar dom mitt i natten och sen så vill dom inte göra läxan osv
socialen komer och hämtar dom!
1. bloopproptestingcheats.... funkar inte!
2. barnen vill inte bli glada dom somnar och så vaknar dom mitt i natten och sen så vill dom inte göra läxan osv
socialen komer och hämtar dom!
1. Vad ska bloopproptestingcheats göra? Jag har aldrig sett det fusket på någon fusk sida.
2. Om barnen inte är glada låt dom se på TV eller spela dator så blir dom gladare.
Vilket spel handlar detta om the sims eller the sims 2?
1.bloopProp testingcheatEnabled true gör så man kan bli en alien m.m
2. det är sims 2
3.dom får se på tv och sånt men när dom är tillräkligt glada så är dom så trötta att dom somnar istället :(
Jag har aldrig testat det där fusket och har inte sett det någon stans heller. Vart hittade du det fusket?
Låt barnen sova sedan äta, duscha, gå på toa sedan se på tv med en till i soffan så pratar dom samtidigt.
Jag har aldrig testat det där fusket och har inte sett det någon stans heller. Vart hittade du det fusket?
jag hittade det på fuska.se
Okej, tryckte ut något fusk till the sims 2 från fuska.se för ett tag sedan, då fanns inte det med.
Gör du precis som det står?
jag hittade det på fuska.seJag har aldrig testat det där fusket och har inte sett det någon stans heller. Vart hittade du det fusket?
Låt barnen sova sedan äta, duscha, gå på toa sedan se på tv med en till i soffan så pratar dom samtidigt.
Då borde det gå, testa en gång till, men jag vet inte (har aldrig testat det).
Kopiera ut papret så du inte glömmer av något.
okidoki, ska prova
skriv här eller i ett pm om det gickokidoki, ska prova
det gick inte
Då borde det vara fel på fusket, hör med den som skrev fusket om det är rätt stavatdet gick inte
Om inte barnen är glada låt do titta på teve spela dator eller leka med varandra så blir dom glada. OBS OBS gör inte moveobjects on och sälj dom för då kan du inte få tillbak dom
Läs mitt inlägg där uppe som jag skrev.Om inte barnen är glada låt do titta på teve spela dator eller leka med varandra så blir dom glada. OBS OBS gör inte moveobjects on och sälj dom för då kan du inte få tillbak dom
man kan visst få tillbaka domOm inte barnen är glada låt do titta på teve spela dator eller leka med varandra så blir dom glada. OBS OBS gör inte moveobjects on och sälj dom för då kan du inte få tillbak dom
Låt dom titta på en tavla några gå gånger! Det går mycket fortare än att titta på TV.
funkar inte för mig i varje fall...(Falconeric @ 24/12-2004 11:14:28)Om inte barnen är glada låt do titta på teve spela dator eller leka med varandra så blir dom glada. OBS OBS gör inte moveobjects on och sälj dom för då kan du inte få tillbak dom
man kan visst få tillbaka dom
sparar du då?(RedSnake @ 25/12-2004 18:18:27)(Falconeric @ 24/12-2004 11:14:28)Om inte barnen är glada låt do titta på teve spela dator eller leka med varandra så blir dom glada. OBS OBS gör inte moveobjects on och sälj dom för då kan du inte få tillbak dom
man kan visst få tillbaka dom
funkar inte för mig i varje fall...
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in