nån somvet vart man kan få tag på adema låtar
Adema
I affären?
precis.. var annars?
asså i mp3 fprmat ska ta in i mp3n
köp en skiva, stoppa in den i datorn och öppna windows media player och kopiera filerna till datorn..
MEN HALLÅ DET ÄR DET MAN INTE SKA GÖRA SLÖSA PENGAR
Du är visst en snål liten typ. Ladda ner Kazaa eller nåt skit då.
jo.. det e precis så man ska göraMEN HALLÅ DET ÄR DET MAN INTE SKA GÖRA SLÖSA PENGAR
MEN JAG MENAR VART KAN MAN LADDA NER LAGLIGT TILL MP3N
Det går inte. Men va f*n din lilla snålis. Köp mer skivor och mindre porrfilmer.
jaja din j*vla slösis
jag använder mina pengar till såna saker jag behöver. MUSIC!!
... o.O;; ...
Haha trögis.. man kan inte ladda ner laglig mp3 gratis <.< om du laddar ner olaglig kan du böta 30000 kr om du har tur(det brukar ligga på 50000 kr)jaja din j*vla slösis
Det finns typ 2 miljarder som olagligt laddar ner musik. Det är asså 1 på 2 miljarder att du får betala.
men vissa sidor skikcar med spywarez som kollar om man inte tagt bort låten efter 24 timmar och man vet om det så kan dom polisanmäla för dom ser ditt IP X_x
Men jag slösar bort runt 10 000 varje år för musik.
Sen lite presenter oxå... :zzz:
Men asså N00B!!men vissa sidor skikcar med spywarez som kollar om man inte tagt bort låten efter 24 timmar och man vet om det så kan dom polisanmäla för dom ser ditt IP X_x
Man tar ju bort all spyware med search and destroy ju :lol: (eller Ad-Aware om man tycker det är trevligare :P )
Du kan nog inte få ner musiken lagligt så du får bara följa med strömen och ladda ner Kazaa eller Limewire