Tyrion Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 hallå vilken karaktär tycker ni är bäst i Dragonball Z Budokai?? Jag tycker Teen gohan och Trunks Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 jag vet inte för jag har inte spelat spelet någon gång är det bra eller då kanske jag testar det någon gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 23 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 ok men det är ett bra köp det är ganska så billigt det finns i players choice serien det betyder att de bästa spelen är billigare i den serien (jätte bra :D ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 23 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 hej hopp nu sitter man och knoddar på Dragonball Z Budokai (as kul) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 har aldrig testat det så jag vet inte. vad gör man i dragonboll? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 Det är ett beat ém up och den bästa gubben e lugnt Vegeta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 28 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 okej men vilken är din favorit attack min är lungt Burning attack och Genkidama Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Prince_Ahmad_ Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 min favvo gubbe e goku ss..han äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ante007 Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Cell och Freezer är bäst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 7 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 cell e ju ganska bra han kan ju genkidama och kamehame-ha vegeta e bra för att han kan ju bli Ultra saiyajin (super vegeta) Trunks kan också bli ultra saiyajin och hans ultra saiyajin har 2 nivåer Teen gohan kan ju bli tvåfaldig super saiyajin den e as bra om man lägger in senzu bean på han. :D denna smiley är mr.s*tan :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Först ska jag bara säja att jag hatar Dragonball överhuvud taget :evil: (även om jag har alla volymer i mangan). Men den jag gillar mest är Trunks. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 den hemliga kikkaira attacken är som bäst med hemliga framtids trunks supersaiyan 10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg