brukar ni ha eran mobil i skolan?
Mobil I Skolan
ja eftersom jag brukar åka buss hem i en timme så jag måste ha en
Vi får inte, men jag tar mer den ändå, men jag gör aldri det behöver inte.
vi får ha dom på rasterna o sånt.. itne på lektionerna.
Vi får inte ha mobiler på skolan
det e ju skitregeler man m[ste kanske ringa om bussen kraschar eller n[t
Vi får ha våra på under lektionerna.
Och om det skulle ringa så får vi g undan för att svara.
Och att bussen skulle krascha är nog väldigt liten marjus återkomst
Jag brukar inte använda mobil, skolan är inget undantag...
vi får ha på skolan men bara på rasterna
Ja! För det tar för mig 45min att åka till skolan.brukar ni ha eran mobil i skolan?
Behöver du mobil särskilt för det?(Mic_93 @ 29/12-2004 13:40:09)brukar ni ha eran mobil i skolan?
Ja! För det tar för mig 45min att åka till skolan.
F**ck you på vår skola vi 3-4-5:or får inte ha på Lektioner eller raster därför våra ***** lärare säger ni rör inte på er om ni har mobil med er vi får inte ens kolla på klockan när den ringer in.Bara 6-7-8-9 får ha <.< vi har dagis skola.
nej
Jag har min mobil i skolan om jag inte glömmer ( vilket händer ganska ofta :P )
Jo, vi får ha mobil i våran skola men den måste vara avstängd på lektionerna vilket de flesta strunar i exempelvis jag då.
Nästan alla i vår klass (inklusive läraren) har mobiler avstängda på lektionerna.
Men på våra slappa tyskalektioner kan det bli rena konserten. :rolleyes:
det där jag sa med bussen kan krascha va ett exempel men de ja mena va typ om nåt skulle hända eller om man drar till nån kompis missar bussen vadsomhelst. Och det e dumt att säga typ inga mobiler för isåfall kan väl lärarna ta dom och ge dom efter skolan
men vafan gör lärarna en kroppsvisitering innan ni får gå in i klassrummet eller? ha med er mobilen men ha den ej på och ta inte upp den..
Om läraren märker att vi har vår mobil tar hon/han till föräldrarna kommer.
Vi får inte,men jag har jämt på den hela tiden,underlektionerna har jag bara stängt av ljuddet och satt på vibration.
Och dom gångerna det hänt att det har ringt så har jag vägret ge den till lärarn för att sen hämta den på fredagar.